تلکس خوزنا : برگزاري زمايش مهر جهادگران با اهدا ي لوازم التحرير
سه شنبه، 12 مهر 1401 - 00:06     کد خبر: 152738

باستان گفت: رزمايش گروه هاي جهادي بسيج دانش آموزي در سومين پويش ملي همكلاسي مهربان ۳۰۰۰ بسته لوازم التحرير به دانش آموزان خوزستاني اهدا شد.

 

 

به گزارش پايگاه خبري خوزنا و به نقل از خبرگزاري بسيج، باستاني، مسئول بسيج دانش آموزي كشور با اشاره به پويش ملي همكلاسي مهربان ۳گفت: اين پويش از تيرماه سال گذشته شروع شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد تا لوازم التحرير براي دانش آموزان نيازمند اهدا گردد.

باستاني بيان داشت: مجموعا هدف گذاري كه انجام شده حداقل ۱۰۰ هزار بسته تا ۱۵ مهرماه در اختيار دانش آموزان مناطق كم برخوردار قرار بگيرد.

وي با تاكيد بر اهميت اين پويش به چهار ويژگي خاص اين پويش اشاره كرد و گفت:  اول اينكه لوازم التحرير ايراني براي حمايت از كالاي ايراني تا دانش آموزان به اين بلوغ برسند تا از لوازم التحرير ايراني استفاده كنند دوم اينكه اين پويش با كمك تشكل ها، مديران و معلمين انقلابي مدارس و همه دانش آموزان يك كار جمعي انجام شده و سوم اينكه در اين پويش لوازم التحرير اسامي و تصوير ملي مذهبي و انقلابي طراحي شده همه با هم مي‌خواهيم كمك كنيم هيچ دانش آموزي بخاطر نداشتن لوازم التحرير از تحصيل باز نماند از همه خيرين و ارگان ها ميخواهيم ما را ياري كنند تا بتوانيم به دانش آموزان بيشتري كمك كنيم.

وي افزود: هدف‌گذاري ما از تيرماه سال گذشته تاكنون در كل كشور حداقل ۵۰۰ هزار بسته است كه تاكنون ۱۲۰ هزار بسته توزيع شده است.


برگشت به تلکس خبرها