تلکس خوزنا : آماده باش مديريت بحران شهرستان بافق با اعلام هشدار هواشناسي سطح نارنجي
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 - 19:20     کد خبر: 199402

خوزنا :

اصغرعسكري

معاون برنامه ريزي و هماهنگي امور عمراني فرماندار بافق در جلسه هماهنگي مديريت بحران شهرستان بافق با اشاره به پيش بيني سازمان هواشناسي مبني بر صدور هشدار نارنجي و تشديد سامانه بارشي براي سوم تا پنجم ارديبهشت ماه بر ضرورت هماهنگي و آماده باش كامل دستگاه هاي امدادي و خدمات رسان، نيروي انتظامي و نيروهاي مردمي در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالي تاكيد كرد.
سيدرضا ميرتاج الدين گفت: بمنظور حفظ آمادگي و استفاده از تمام ظرفيت هاي ممكن، فراهم نمودن تجهيزات و پاسخگويي سريع به حوادث، كنترل، پايش و اقدامات پيشگيرانه از جمله مواردي است كه بايد رعايت شود.
جانشين ستاد مديريت بحران شهرستان بافق با بيان اينكه منطقه اثر مخاطرات احتمالي در سراسر شهرستان بويژه سيلابي شدن رودخانه هاي فصلي در روستاها مي باشد، تاكيد كرد: به همه شهروندان محترم هشدار مي دهيم كه از تردد و توقف در حاشيه رودخانه ها اكيداً خودداري كنند.
وي افزود: با توجه به پيش بيني سازمان هواشناسي مبني بر احتمال رخداد صاعقه، بارش تگرگ و گاهي وزش باد خيلي شديد به ويژه در مناطق كوهستاني و ارتفاعات از مردم عزيز مي خواهيم از فعاليت‌هاي كوه نوردي به ويژه صعود به قله‌ها پرهيز كنند.


برگشت به تلکس خبرها