تلکس خوزنا : عمليات وعده صادق هيمنه پوشالي اسرائيل را از بين برد
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 20:29     کد خبر: 199698

خوزنا :


عمليات وعده صادق هيمنه پوشالي اسرائيل را از بين برد/ معلم تراز انقلاب اسلامي محور تحول است

ايسنا/خوزستان امام جمعه اهواز با اشاره به عمليات وعده صادق و اقتدار و قدرت ايران اسلامي در عرصه بين‌الملل گفت: در بحث قدرت نيروهاي مسلح و اثبات ظهور قدرت ايران و نيروهاي مسلح، تعداد موشك‌هاي به هدف خورده يا پرتاب شده مطرح نيست بلكه شهامت و قوت قلبي است كه در دل ملت‌ها ايجاد شد و هيمنه پوشالي اسرائيل اشغالگر را از بين برد.

حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمدنبي موسوي‌فرد در خطبه‌هاي نماز جمعه اهواز بر ضرورت وجود برنامه‌ريزي منسجم به منظور تقويت رسانه‌ها تاكيد و اظهار كرد: بايد از غول‌هاي رسانه جلوتر باشيم. در دنياي امروز هر كسي رسانه قوي‌تر داشته باشد موفق‌تر است از اين رو توجه به رسانه بسيار مهم است.

وي اراده امت اسلامي و نيروهاي مسلح را عامل عزت جامعه و ملت مسلمان عنوان كرد و با اشاره به سالروز فتح سرزمين اندلس به دست مسلمانان گفت: قبل از ورود رزمندگان اسلام به اندلس اين شبه جزيره مهد بي‌فرهنگي و بي‌هويتي بود و اختلاف و تفرقه و مسائل اخلاقي موجب شكست اندلس شد.

موسوي فرد به نارضايتي مردم از وجود سرقت‌هاي مسلحانه اشاره كرد و از نيروي انتظامي درخواست كرد كه نسبت به اين مسئله توجه ويژه داشته باشد و تعداد گشت‌هاي خود را افزايش دهد تا مردم امنيت خاطر بيشتري داشته باشند.

وي از مسئولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمينه معيشت، مسكن و اشتغال توجه جدي داشته باشند و در اين زمينه برنامه‌ريزي كنند.

موسوي‌فرد گفت: مسئولان بدانند تنها تا مهر و آبان ماه جاري براي كار كردن وقت دارند چراكه پس از آن وارد فرايند انتخابات سال آينده مي‌شوند.

وي از مسئولان به ويژه مسئولان شركت‌هاي بزرگ همچون فولاد، نيشكر و... خواست نسبت به مطالبات جوانان در زمينه‌هاي مختلف به ويژه اشتغال توجه داشته باشند.

امام‌جمعه اهواز به اقدامات انجام شده دولت در زمينه‌هاي مختلف راه‌سازي، اشتغال و ... اشاره و اظهار كرد: همه اقدامات و كارهاي خوبي كه انجام شده بايد پيوست رسانه‌اي داشته باشند و از طريق صدا و سيما و فضاي مجازي به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

وي اظهار كرد: در بخش شعار سال به معناي واقعي كلمه بايد بتوانيم نظام را در قله و اوج قرار دهيم چراكه بنا است مشاركت مردم محقق شود.

موسوي‌فرد مانع زدايي از توليد، توجه به زنجيره‌هاي نرم حكمراني و نقش تسهيل‌گري دولت را بخشي از عوامل مهم در جهت مشاركت مردم در جهش توليد خواند.

وي به روز معلم اشاره كرد و افزود: معلم تراز انقلاب اسلامي محور تحول ‌است و اگر تحول بنيادين را بخواهيم شاهد باشيم بايد معلم تراز انقلاب تربيت كنيم.

امام جمعه اهواز همچنين به روز كارگر نيز اشاره و اظهار كرد: اگر حال ايران بخواهد خوب شود حال كارگر بايد خوب باشد از اين رو ضرورت دارد زمينه اين امر فراهم شود.

وي در پايان به سالگرد تاسيس سپاه پاسداران نيز اشاره و از تلاش‌ها و اقدامات پاسداران‌ قدرداني كرد.

به گزارش ايسنا، در پايان نمار جمعه، نمازگزاران با شعار "نيروي انتظامي حمايت حمايت" از تلاش‌هاي نيروي انتظامي در عرصه‌هاي مختلف تقدير كردند.


برگشت به تلکس خبرها