تلکس خوزنا : گردشگري در شادگان رونق و توسعه يابد
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 21:51     کد خبر: 199699

خوزنا :

فرماندار شادگان گفت: در سفر رئيس جمهوري به شادگان ۶۰ ميليارد تومان اعتبار مصوب شده كه اين مبلغ مي‌تواند رونق خاصي به حوزه گردشگري شهرستان داشته باشد.

 مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگويي رسانه‌اي اظهار كرد: در سفر رئيس جمهوري به شادگان ۶۰ ميليارد تومان اعتبار مصوب شده كه اين مبلغ مي‌تواند رونق خاصي به حوزه گردشگري شهرستان داشته باشد.

وي به ريل گذاري شهرستان شادگان در سال جديد در اولين جلسه شوراي اداري اشاره كرد و ادامه داد: از مجموعه شوراي اداري اين شهرستان انتظار مي‌رود با تعيين اولويت‌هاي پيگيري ادارات شهرستان به صورت تيمي و در يك راستا باشد كه اين موضوع با سرعت عمل بيشتري به نتيجه برسد.

صالح زاده بيان كرد: يكي از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافيت سود بازرگاني براي بندر شادگان در مراحل پاياني قرار گرفته كه مي‌طلبد اين مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارايي پيگيري شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اينكه پروژه‌هاي مختلفي در سال گذشته در حوزه‌هاي بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهري و روستايي و… به بهره برداري رسيده بود،

وي گفت: از مهمترين پروژه‌هاي به جا مانده در شادگان تصفيه خانه آب دارخوين كه ساليان سال راكد بود كه با دستور آيت الله رئيسي افتتاح شد.


برگشت به تلکس خبرها