تلکس خوزنا : موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه كفر برابر حق است
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 21:51     کد خبر: 199700

خوزنا :

فرمانده فراجا گفت: موضوع حجاب و عفاف از برنامه هاي دشمنان عليه جامعه ما و مقابله جبهه كفر در برابر جبهه حق است كه در صورت برنده شدن هر يك، شرايط تعيين كننده خواهد بود.

 مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسين حوزه علميه قم كه در محل ساختمان اين نهاد حوزوي برگزار شد بيان كرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه هاي دشمنان عليه جامعه ما و مقابله جبهه كفر در برابر جبهه حق است كه در صورت برنده شدن هر يك، شرايط تعيين كننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بيان كرد: در طي اين سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبيخون فرهنگي و ناتوي فرهنگي اشاره داشتند كه متاسفانه براي اين موضوعات تلاشي صورت نگرفت و تلاش هاي صورت گرفته نيز كافي نبوده و بسياري فقط شنونده اين بيانات بوده اند.

وي افزود: يكي از چالش ها در حوزه امنيت اخلاقي، نبود گفتمان واحد در بين دستگاه ها و نهادها است و از سويي ديگر در لايحه حجاب و عفاف نيز ابهاماتي وجود دارد.

سردار رادان اضافه كرد: هزينه پايين جرم بي‌حجابي و اظهارت ضد و نقيض برخي افراد مسوول و همچنين كمبود اعتبارات و امكانات مورد نيز از ديگر چالش هاي حوزه مقابله با بي حجابي و هنجارشكني در كشور است.

در ادامه اين جلسه اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم به ارائه نظرهاي خود در مقوله حجاب و عفاف پرداختند.

برنامه ريزي دشمنان در راستاي مقابله با نظام اسلامي از مسير گسترش بي حجابي، تاكيد بر ايستادگي نيروي انتظامي در اجراي طرح نور، لزوم برخورد با خاطيان و حفظ شأن و جايگاه پليس، ضرورت توجه به موضوع حجاب و عفاف در نظام تعليم و تربيت كشور از جمله موارد مورد اشاره اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم در اين جلسه بود.


برگشت به تلکس خبرها