تلکس خوزنا : قطع پاي يكي از مصدومان حادثه انفجار پمپ گاز اهواز
جمعه، 30 تیر 1396 - 18:37     کد خبر: 68022

فرماندار اهواز گفت: در حال حاضر تنها دو مصدوم حادثه آتش سوزي جايگاه سي ان جي منطقه سه راه خرمشهر اهواز در بيمارستان گلستان و طالقاني اين شهر بستري هستند.

به گزارش مهر، نبي الله خون ميرزايي اظهار كرد: شب پنجشنبه بر اثر انفجار خودرو وانت كه كپسولش در حين گازگيري منفجر مي شود به تبع جايگاه هم دچار حادثه شد.

وي با اشاره به اينكه در اين سانحه يك ماشين ديگر هم دچار سوختگي شد، ادامه داد: متأسفانه در اين سانحه يك نفر در محل حادثه جان خود را از دست داد. تعدادي هم مصدوم در حادثه داشتيم كه به بيمارستان هاي طالقاني و گلستان منتقل شدند.

فرماندار اهواز تشريح كرد: با حضور در بيمارستان هاي فوق از حال عمومي و وضعيت رسيدگي به مصدومان با خبر شدم؛ در حال حاضر يكي از مصدومان كه پايش قطع شده وضعيتي تحت كنترل و تيم پزشكي مشغول انجام عمليات هاي لازم هستند كه براي رسيدگي خوب و به موقع نيز متخصصان و نيروهاي اورژانس بيمارستان بر بالين وي حضور دارند.

خون ميرزايي در ادامه با اشاره به اينكه يكي از بيماران در بيمارستان طالقاني بستري شده و مشكل خاصي ندارد، گفت: ساير مصدومان نيز به صورت سرپايي مداوا شده اند.

وي در پايان بيان كرد: هم اكنون وضعيت فيزيكي و كاركردي جايگاه تحت كنترل مديريت بحران استانداري، نيروي انتظامي، آتش نشاني، شركت پخش فرآورده هاي نفتي، شهرداري و آتش نشاني است.


برگشت به تلکس خبرها