تلکس خوزنا : امكان وصول چك‌هاي بانك شهر در هر زمان از شبانه روز
جمعه، 30 تیر 1396 - 22:42     کد خبر: 68044

مديرعامل بانك شهر با تاكيد براين‌كه تنوع خدمات بانكي در پيشخوان‌هاي شهرنت به صورت جدي در دستور كار است، از امكان وصول چك‌هاي اين بانك در هر زمان از شبانه روز خبر داد

خوزنا:

به نقل از مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك شهر، دكتر حسين محمد پورزرندي با بيان اين مطلب افزود:پيشخوان هاي شهرنت بانك شهر در تمامي مراكز استانها و همچنين شهرهاي كشور اغلب به صورت 24 ساعته مشغول به فعاليت و ارائه خدمات مورد نياز به مشتريان و مراجعين هستند و درهمين راستا توانسته اند رضايتمندي آنان را كسب كنند.

وي با اشاره به اين‌كه بانك شهر بانكي پيشتاز در  بانكداري الكترونيك است،افزود: در همين رابطه همه مردم مي‌توانند با مراجعه به پيشخوان‌هاي شهرنت بانك شهر در هر ساعت از شبانه روز، خدمات بانكي را دريافت كنند.

پورزرندي تصريح كرد: در راستاي ارايه خدمات كامل و متنوع بانكي به مشتريان و با تلاش كاركنان جوان و نخبه بانك شهر از امروز وصول چك‌هاي اين بانك در هر ساعت و زمان از شبانه روز در پيشخوان هاي شهرنت بانك شهر امكان پذير است.

وي با تاكيد بر اين‌كه ارتقاي سطح كيفي زندگي شهروندان و تسهيل در روند خدمات رساني به آنان در صدر برنامه هاي بانك شهر قرار دارد، گفت: درحال حاضر با حضور پيشخوان‌هاي شهرنت،  امكان ارائه خدمات بانكي در ترمينال‌ها، فرودگاه‌ها، حاشيه ميادين ميوه و تره بار، پارك‌ها، مجتمع‌هاي تجاري، حاشيه شهرها و ساير اماكن فاقد شعب بانكي فراهم شده است.

مديرعامل بانك شهر عنوان كرد: مشتريان مي‌توانند با حضور در پيشخوان‌هاي شهرنت به‌صورت آنلاين بارئيس شعبه مجازي ارتباط گرفته و درخواست‌هاي بانكي خود را به‌صورت غيرحضوري انجام دهند و براي مشتريان ويژه اين خدمات به صورت كاملا خاص و ويژه انجام مي‌شود.

پورزرندي در ادامه با اشاره به 2 خدمت جديد ديگر اين بانك افزود: ارايه صورت حساب بانكي با مٌهر خيس به مشتريان در پيشخوان‌هايي كه داراي دستگاه‌هاي خودبانك (VTM) و ( RTM) هستند،عملياتي شده است.

وي اعلام كرد:همچنين مشتريان بانك شهر مي توانند با حضور در پيشخوان‌ها ضمن  سرمايه گذاري در " صندوق گنجينه زرين شهر" در هر زمان از شبانه روز به آن دسترسي داشته باشند.

پورزرندي در ادامه گفت: برداشت و واريز وجه، خدمات مبتني بر كارت، افتتاح حساب سپرده سرمايه‌گذاري كوتاه‌مدت وصدور كارت نقدي،انتقال وجه بين سپرده‌ها و انتقال وجه بانكي، اعلام مفقودي و مسدودي كارت، صدور كارت هديه،پرداخت اقساط تسهيلات بانك شهر، مسدود كردن اينترنت بانك و همراه بانك،انتقال وجه ساتنا،انتقال وجه پايا،ارايه صورت حساب،صدور ضمانت‌نامه بانكي، صدورتمكن مالي و .... از ديگر خدماتي است كه تنها از طريق پيشخوان‌هاي شهرنت انجام مي‌شود.


برگشت به تلکس خبرها