تلکس خوزنا : متهم فراري بيمارستان طالقاني اهواز دستگير شد
یکشنبه، 2 مهر 1396 - 13:05     کد خبر: 71149

خوزنا:

فرمانده انتظامي استان خوزستان گفت: متهم فراري از بيمارستان آيت الله طالقاني اهواز، طي عمليات ضربتي پليس در مخفيگاهش دستگير شد.

به نقل از پايگاه خبري پليس سردار حيدر عباس زاده با اشاره به دستگيري  متهم فراري، اظهار كرد: در پي فراري دادن يك زنداني از بيمارستان آيت الله طالقاني اهواز، ماموران انتظامي با توجه به اهميت موضوع دستگيري متهم را در دستور كار قرار دادند.

وي افزود: ماموران پليس با اشراف اطلاعاتي، محل اختفاي اين متهم فراري را در شهرستان ملارد شناسايي كرده و پس از هماهنگي  با مراجع قضايي در يك عمليات غافلگيركننده متهم را دستگير كردند.

وي با تاكيد بر اينكه نيروي انتظامي حافظ نظم و امنيت مردم بوده و با قاطعيت با بر هم زنندگان نظم و امنيت شهروندان برخورد مي كند، خاطرنشان كرد: افرادي كه قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند بايد بدانند كه نيروي انتظامي همواره هوشيار و بيدار بوده و با آنان برابر قانون و با قاطعيت برخورد خواهد كرد.

سردار عباس زاده در پايان با اشاره به اينكه همكاري و مشاركت مردم با نيروي انتظامي در ارتقاي امنيت اجتماعي امري ضروري است، تصريح كرد: از عموم شهروندان درخواست مي شود تا هرگونه حركت و اقدام مشكوك را با سامانه فوريت هاي پليس 110 به پليس اطلاع رساني كنند. 


برگشت به تلکس خبرها