تلکس خوزنا : آغاز ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصيلي مقطع كارشناسي دانشگاه آزاد از فردا
پنجشنبه، 28 دی 1396 - 04:14     کد خبر: 74629

خوزنا:

ثبت نام بر اساس سوابق تحصيلي در مقاطع كارشناسي پيوسته و ناپيوسته دانشگاه آزاد اسلامي از فردا آغاز مي‌شود.

 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصيلي در مقاطع كارشناسي پيوسته و ناپيوسته نيمسال دوم 97-96 از 8 صبح روز پنجشنبه، 28 دي ماه جاري آغاز مي‌شود و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

تمام متقاضيان ثبت نام بر اساس سوابق تحصيلي مقاطع كارشناسي پيوسته و ناپيوسته دانشگاه آزاد اسلامي مي‌توانند با مراجعه به سامانه اين مركز به نشاني www.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنماي ثبت‌نام را دريافت و پس از مطالعه و كسب آگاهي‌هاي كامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمايل و داشتن شرايط لازم بعد از تهيه كارت اعتباري، نسبت به ثبت نام در 20 رشته /محل اقدام كنند.

داشتن ديپلم كامل نظام قديم متوسطه و يا مدرك پيش دانشگاهي نظام جديد متوسطه و همچنين داشتن مدرك كارداني (پيوسته و ناپيوسته) براي ثبت نام داوطلبان در دوره پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي مقطع كارشناسي پيوسته الزامي است.

به گزارش روابط عمومي مركز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد، متقاضيان كارشناسي ناپيوسته با دارا بودن مدرك كارداني (پيوسته و ناپيوسته) و كارداني دانشگاه جامع علمي كابردي مي‌توانند در هر رشته‌اي از كارشناسي ناپيوسته بر اساس معدل مندرج در مدرك فارغ‌التحصيلي مقطع كارداني ثبت‌نام كنند.


برگشت به تلکس خبرها