تلکس خوزنا : حضور مهران مديري در «هفت» قطعي شد
پنجشنبه، 28 دی 1396 - 04:14     کد خبر: 74630

ايسنا:مدير شبكه سه سيما حضور مهران مديري در مقام مجري برنامه سينمايي «هفت» را تاييد كرد.

علي اصغر پورمحمدي از برنامه سينمايي «هفت» به عنوان يكي از ويژه برنامه‌هاي دهه فجر شبكه سه سيما ياد كرد كه همانند سال‌هاي گذشته بر آثار شركت‌كننده در جشنواره فيلم فجر مروري خواهد داشت.

به گفته مدير شبكه سه سيما، برنامه سينمايي «هفت» با اجراي مهران مديري بررسي ۲۲ فيلم سينمايي به همراه آثاري در گونه‌هاي مستند، فيلم كوتاه و انيميشن را در دستور كار دارد.

مدير شبكه سه سيما رايزني با مجريان ديگر تلويزيون براي اجراي برنامه سينمايي «هفت» را نادرست خواند و اعلام كرد كه از همان ابتدا قرار بود اجراي برنامه «هفت» به مهران مديري سپرده شود كه در نهايت پس از جلسه‌اي كه عصر امروز برگزار شد، حضور ايشان در اين برنامه قطعي شد.

تاكنون افرادي چون فريدون جيراني، محمد گبرلو و عليرضا افخمي اجراي برنامه سينمايي «هفت» را عهده‌دار بوده‌اند.

براي اولين بار است كه مهران مديري اجراي برنامه‌اي سينمايي را بر عهده‌ مي‌گيرد و در روزهاي اخير مطالبي درباره رقم بالاي دستمزد وي براي اجراي هفت عنوان شده است.

اين در حالي است كه ناصر كريمان، مدير گروه اجتماعي شبكه سه درباره ميزان دستمزد مجري برنامه «هفت» گفته است: هنوز برنامه «هفت» را برآورد نكرده‌ايم و دستمزد مجري مشخص نيست.

او بيشتر مسائل در اين خصوص را حاشيه‌اي دانسته و اينگونه عنوان كرده است كه «مجموع نظارت مديريتي در داخل سازمان، بخش خصوصي و حوزه تهيه‌كنندگان سينما، براي سرمايه‌گذاري تصميم مي‌گيرند.»

كريمان گفته است، هر هزينه‌اي كه پرداخت مي‌شود با مصلحت سازماني تطبيق خواهد داشت.


برگشت به تلکس خبرها