تلکس خوزنا : برانكو: طارمي براي من تمام شد
پنجشنبه، 28 دی 1396 - 04:15     کد خبر: 74631

ايسنا:سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است گسترش فولاد به سختي مي‌بازد چون مي‌خواهد پيروزي هفته گذشته تيمش مقابل مشكي‌پوشان را اثبات كند.

 برانكو ايوانكوويچ، سرمربي پرسپوليس بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبري پيش از ديدار تيمش با گسترش فولاد تبريز حاضر شد و ضمن ابراز تسليت به دليل سانحه غرق شدن نفتكش سانچي، اظهار كرد: اميد به زندگي ادامه دارد و زندگي در جريان است. 

او ادامه داد: گسترش فولاد تيم خوبي است و حدود دو ماه پيش مربي خود را تغيير داد. فيروز كريمي جانشين لوكا بوناچيچ شد. از زماني كه كريمي هدايت گسترش فولاد را پذيرفته، اين تيم نتايج عالي را به دست آورده است و توانسته ۲۰ امتياز در ۱۱ بازي اخير كسب كند و اگر بخواهم بهتر بگويم در سه بازي اخير سه پيروزي، يك تساوي و يك باخت كسب كرده‌اند.

برانكو اضافه كرد: مي‌دانيم گسترش فولاد تيمي سازماندهي شده است و بازي اين تيم مقابل سپيدرود و فولاد را تماشا كردم. اين تيم بسيار سخت مي‌بازد. ما به دنبال اين هستيم كه پيروزي خوب و شيرين خود مقابل مشكي‌پوشان را تثبيت كنيم. البته با احترام به گسترش فولاد.

سرمربي پرسپوليس درباره تيم خودش اضافه كرد: كمال كاميابي‌نيا و محسن ربيع‌خواه را در فهرست خود نداريم. اين دو بازيكن محروم هستند. البته متاسفانه كاميابي‌نيا دچار مصدوميت شده كه به دليل بي‌توجهي بود كه در استخر صورت گرفته بود. نوراللهي از اين پس مي‌تواند براي ما بازي كند و بقيه بازيكنانم سلامت هستند. اهداف ما تغيير نكرده و هماني است كه در ابتداي فصل تعيين كرده‌ايم. با شوق و تمام اراده خود در هر  ديدار حاضر مي‌شويم. امتيازها براي ما مهم‌ترين مساله است و هر بازي بعدي را براي برد، برد و برد پا به ميدان خواهيم گذاشت. اطمينان دارم كه هواداران همانند قبل ما را حمايت خواهند كرد و البته اين كار آن‌ها به ما در رسيدن به اهداف‌مان كمك مي‌كند همان طور كه در مشهد حضور پيدا كردند.

برانكو ايوانكوويچ درباره اميد عاليشاه بيان كرد: من در مورد عاليشاه خبري ندارم و اطلاعات رسمي هم ندارم و تا آن‌جايي كه مي‌دانم هنوز بازيكن ماست.

سرمربي پرسپوليس درباره مصدوميت كاميابي‌نيا در استخر و اين كه آيا به خاطر اين نحوه مصدوميت كه براي يك بازيكن حرفه‌يي عرف نيست، براي كاميابي‌نيا جريمه‌اي در نظر مي‌گيريد؟ گفت: من با نظر شما موافقم. بازيكن حرفه‌يي مسووليت دارد كه مراقب سلامتي‌اش باشد. او هم در زمان بازي و هم در زمان تمرين و هم در زمان خارج از اين دو بايد مراقب خودش باشد. بيش‌تر از همه كاميابي‌نيا به خودش لطمه زده است و حداقل يك ماه خارج از تيم است. بعدا خواهيم ديد كه چه تصميمي خواهيم گرفت. او پاداشش را از دست مي‌دهد. تيم ملي را هم احتمالا از دست مي‌دهد و طبيعتا از طرف ما هم جريمه مي‌شود.

او در ادامه درباره برنامه ريكاوري كي‌روش اظهار كرد: كي‌روش براي اين كار برنامه‌ريزي كرده است. طبعا او برنامه‌ريزي كرده كه از اين جزييات به نفع تيم ملي استفاده كند. من الان هم تكرار مي‌كنم همانند دو سال پيش كه اين را گفتم؛ پرسپوليس در هر لحظه و هر فرصتي از تيم ملي حمايت مي‌كند و هرگز بازيكنانش را براي حضور در تيم ملي منع نمي‌كند. طبيعي است كه بازي در تيم ملي براي هر بازيكني افتخار است و براي هر باشگاهي هم افتخار است كه تعداد بيش‌تري بازيكن ملي‌پوش داشته باشد. همه ما انتظار داريم كه تيم ملي به نتيجه برسد.

برانكو درباره جدايي طارمي از پرسپوليس تصريح كرد: براي من ماجراي طارمي تمام شده است. من نمي‌دانم كه چرا اين سوال را مطرح مي‌كنند.


برگشت به تلکس خبرها