تلکس خوزنا : با حضور معاون وزير ورزش از ماهنامه آموزشي اداره‌كل ورزش خوزستان رونمايي شد
پنجشنبه، 28 دی 1396 - 04:17     کد خبر: 74634

ايسنا:ماهنامه آموزشي پژوهشي اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان با حضور معاون فرهنگي، آموزشي و پژوهشي وزارت ورزش و جوانان رونمايي شد.

فرزانه كرم‌زاده، سردبير ماهنامه آموزشي پژوهشي اداره‌كل ورزش و جوانان استان اظهاركرد: براي اولين بار است كه از ماهنامه تخصصي آموزشي در كشور رونمايي مي‌شود كه خوزستان در اين امر پيش‌قدم بوده است.

وي با بيان اين‌كه اين ماهنامه در راستاي فرهنگ‌سازي آموزشي و بالا بردن اطلاعات عمومي مردم تهيه شده است، گفت: 1000 نسخه چاپي از اين ماهنامه آماده شده است كه در اختيار وزارتخانه‌ها، ادارات و همچنين فدراسيون‌ها قرار خواهد گرفت.

سردبير ماهنامه آموزشي پژوهشي اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان كرد: اين ماهنامه چهار صفحه‌اي است و شامل خبرها و اتفاقات حوزه آموزش و همچنين خبرهاي جديد پژوهشي و علمي است.

وي عنوان كرد: در گذشته نيز چنين طرحي مدنظر بود اما با توجه به اين‌كه زيرساخت آن در بخش آموزش فراهم نبود، نتوانستيم آن را انجام دهيم ولي اكنون با فراهم شدن امكانات لازم، اين امر محقق شد. در آينده نيز كارهاي بزرگتر از سوي حوزه آموزش اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان به انجام خواهد رسيد.

كرم‌زاده گفت: حوزه آموزش اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان در گذشته به دليل نداشتن زيرساخت لازم رتبه هفدهم كشور را در اختيار داشت اما اكنون با پيشرفت در اين زمينه، در يكي دو شاخص آموزشي وزارت ورزش برتر شده‌ايم.


برگشت به تلکس خبرها