تلکس خوزنا : تعميرات شبكه علت قطعي برق و افت فشار آب در برخي شهرهاي خوزستان
پنجشنبه، 28 دی 1396 - 04:20     کد خبر: 74638

خوزنا:

مدير روابط عمومي توزيع برق خوزستان گفت: قطعي برق وافت فشار آب در برخي مناطق شهرهاي باغملك ، بندر امام و رامهرمز به دليل انجام تعميرات شبكه و بر اساس برنامه زمان بندي شده است.

كامران حدادي روز چهارشنبه اظهار كرد: با توجه به وضعيت تجهيزات شبكه برق در استان، بازبيني، شست و شو يا تعويض آن ها ضروري بود به همين دليل تجهيزات در تمام نقاط استان مورد بازرسي و تعمير قرار مي گيرند.
وي افزود: اين شركت مانند سابق برنامه زمان بندي قطعي برق را در مناطق مختلف استان ارائه داده تا شهروندان بتوانند براي كار خود برنامه ريزي كنند.


مدير روابط عمومي آب و فاضلاب استان نيز درخصوص افت فشار آب گفت : به منظور تعويض يك دستگاه شير خط انتقال آب و جلوگيري از بروز حادثه در شبكه آب شهرستان دزفول، در حوالي ميدان امام حسين اين شهر عمليات تعويض تجهيزات شبكه اجرا شده است.
رسول صالحي عنوان كرد: قطعي از پيش تعيين و اعلام شده، به منظور انجام پاره اي از تعميرات و رفع مشكلات شبكه آب بوده تا از بروز مشكل در اين شبكه جلوگيري شود.

*مشكل برق در تصفيه خانه آب دارخوين
رييس اداره آب و فاضلاب شهرستان شادگان نيز درخصوص افت فشار آب در شهر شادگان گفت: به دليل بروز مشكل برق در تصفيه خانه دارخوين، شهرها و روستاهاي شهرستان شادگان و نيز شهر دارخوين با مشكل فشار آب روبرو شده اند.


عبدالمحسن يوسفيان پور ادامه داد: در 48 ساعت گذشته در پي تعويض و جابجايي در شبكه برق اين تصفيه خانه، تامين آب شرب شهرستان شادگان دچار مشكل شد ولي در ادامه به منظور حل موقت اين مسئله، از ذخيره آب خط جنوب شرق كه متعلق به سازمان آب و برق استان بوده، به شبكه تزريق شده است.
وي يادآور شد: اميدواريم تعميرات برق تصفيه خانه دارخوين امروز به پايان رسيده و مشكل افت فشار در شهرستان شادگان برطرف شود.


بر اساس اطلاعيه شركت توزيع برق استان، امروز براي ساعاتي برق مناطق شاه رازن در باغملك، شهرك صدوقي و شهرك صباغان بندر امام و پارك كوهستان، بخش هايي از رود زرد و ابولفارس در رامهرمز به منظور شستشو و تعويض مقره ها و رفع ايرادات شبكه برق قطع مي شود.
همچنين آب شبكه توزيع غرب دزفول در ساعاتي از روز و شهرستان شادگان به مدت 58 ساعت به دليل تعميرات با افت فشار همراه است.


برگشت به تلکس خبرها