تلکس خوزنا : منابع مالي فاينانس پروژه تصفيه خانه فاضلاب اهواز تامين شد
پنجشنبه، 28 دی 1396 - 04:21     کد خبر: 74639

خوزنا:

استاندار خوزستان از تامين منابع مالي فاينانس و تعيين پيمانكار پروژه تصفيه خانه فاضلاب اهواز خبر داد.

 غلامرضا شريعتي روز چهارشنبه 27 دي ماه در پايان نشست اقتصاد مقاومتي گفت: در اين نشست سازمان آب و برق خوزستان گزارشي پيرامون مسائل آب در استان ارائه داد؛ كارهاي عمده اي در بخش آب شرب مانند طرح آب شمال شرق و جنوب شرق استان در دست انجام است كه در برخي موارد در مراحل اداري و در برخي موارد در مرحله اجرايي است.

استاندار خوزستان افزود: همچنين كارهايي در حوزه فاضلاب در حال اجرا است و با مجموعه اقدامات در دست اجرا در حوزه آب شرب و فاضلاب استان و همچنين آب كشاورزي در راستاي مصرف بهينه و افزايش بهره‌وري آب و دفع بهداشتي فاضلاب تلاش مي كنيم شرايط بهتري براي استان ايجاد شود و ضريب سلامت جامعه افزايش يابد.

شريعتي با اشاره به تكميل تصفيه خانه فاضلاب شرق اهواز در آينده نزديك، عنوان كرد: در نظر داريم با راه اندازي تصفيه خانه فاضلاب شرق اهواز از پساب تصفيه شده در جهت توسعه كمربند سبز اهواز استفاده كنيم.

استاندار خوزستان با ابراز رضايت از سرعت اجراي اين پروژه ادامه داد: چندين بازديد از اين پروژه داشته ايم و كار تقريباً رو به پايان است؛ منابع آن تامين است و اميدواريم در اوايل سال آينده به بهره برداري برسد.

شريعتي در مورد طرح تصفيه خانه فاضلاب غرب اهواز توضيح داد: اين طرح در هفته گذشته نهايي شده و پيمانكار آن هم  تعيين شده و منابع مالي فاينانس آن هم تامين شده است و بناست در سال 97 عمليات اجرايي آن آغاز شود و تا سال 1400 به بهره برداري برسد.


برگشت به تلکس خبرها