تلکس خوزنا : كي‌روش: بعد از جام جهاني از هدايت تيم ملي كنار خواهم رفت
جمعه، 4 خرداد 1397 - 09:40     کد خبر: 77967

خبرگزاري ايسنا:سرمربي تيم ملي ايران اظهار كرد:‌ بعد از جام جهاني از تيم ملي خداحافظي خواهد كرد.

به نقل از خبرگزاري رويترز، كارلوس كي‌روش، سرمربي پرتغالي تيم ملي از سال 2011 هدايت تيم ملي ايران بر عهده داشته است و در دومين جام جهاني پياپي روي نيمكت ايران خواهد نشست.

اين مربي در گفتگو با رويترز اعلام كرد، بعد از جام جهاني از هدايت تيم ايران كناره‌گيري خواهد كرد.

 كي‌روش گفت:‌ تقريبا يك سال است كه ما توانسته‌ايم به جام جهاني صعود كنيم اما فدارسيون فوتبال ايران پيشنهاد شش ماه براي تمديد قرار داد به من داد كه اين پيشنهاد در حد انتظار من نبود. مذاكرات ديگر تمام شده قبل از اين كه به تركيه بياييم قرار بود فدارسيون درباره اين پيشنهاد تجديد نظر كند اما چيزي در اين باره به من نگفتند بنابر اين بايد قضيه را فراموش كرد.

كي روش قصد داشت بعد از جام جهاني از مربيگري كناره گيري كند و زمان بيشتري را در كنار خانواده خود سپري كند ولي اين مربي مي‌خواهد اولين مربي شود كه پنج بار به جام جهاني صعود كرده است.

كي روش در ادامه صحبت‌هاي خود اضافه كرد: هميشه به اين فكر كرده‌ام تاريخ ساز شوم پنج بار به جام جهاني صعود كنم حالا انگيزه و علاقه من بيشتر شده و اين همان هدفي است كه من از خودم دارم ودوست دارم به آن دست پيدا كنم. اكنون دو پيشنهاد دارم يكي از آفريقا و ديگري از آسيا. با شانسي كه اين دو تيم براي صعود به جام جهاني 22 خواهند داشت اگراين اتفاق نيفتد به پيشنهاداتي كه از انگيس دارم فكر خواهم كرد.


برگشت به تلکس خبرها