تلکس خوزنا : مرد طلايي و محروم كشتي ايران، بوكسور شد!
جمعه، 4 خرداد 1397 - 17:02     کد خبر: 77974

دارنده مدال‌هاي طلاي جهان و برنز المپيك در رشته كشتي فرنگي پس از محروميت يك ساله از كشتي، تمرينات خود را در رشته ورزشي بوكس آغاز كرد.

به گزارش تابناك ورزشي، سعيد عبدولي فرنگي كار باتجربه ايران و دارنده مدال‌هاي طلاي جهان و برنز المپيك پس از درگيري در مرحله نهايي انتخابي تيم ملي كشتي فرنگي با محروميت يك ساله (۶ ماه قطعي و ۶ ماه تعليقي) از سوي كميته انضباطي فدراسيون كشتي روبرو شد.

Image result for ‫سعید عبدولی‬‎

با توجه به شرايط به وجود آمده و از دست رفتن فرصت حضور در بازي‌هاي آسيايي اندونزي و مسابقات جهاني مجارستان، ظاهرا عبدولي ديگر قصدي براي ادامه فعاليت در كشتي ندارد و مي‌خواهد به پيروي از امير علي‌اكبري وارد رشته ورزشي MMA شود و به همين دليل در تماس تلفني با علي‌اكبري از وي درخواست مشورت و كمك كرده است. علي‌اكبري اين موضوع را در گفت و گويي با رسانه ها تاييد كرد.

بر همين اساس و با توجه به اهميت فراگيري رشته ورزشي بوكس در ميزان موفقيت هر چه بيشتر ورزشكاران حاضر در MMA عبدولي فعاليت رسمي خود را با حضور در شهر بابل استان‌ مازندران و زير نظر حسن شاليكار از قهرمانان سابق بوكس ايران آغاز كرده است تا به اين ترتيب فرنگي كار پر حاشيه ورزش ايران اين بار عزم خود را براي موفقيت در رينگ مبارزه جزم كند.


برگشت به تلکس خبرها