تلکس خوزنا : برگزاري مراسم گراميداشت سالروز آزاد سازي خرمشهر در انديمشك
شنبه، 5 خرداد 1397 - 07:12     کد خبر: 77980

مراسم مشترك نيروهاي مسلح به مناسبت سالروز آزاد سازي خرمشهر و عمليات بيت المقدس با حضور فرماندار، امام جمعه بخش الوار گرمسيري، جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان انديمشك، به ميزباني تيپ ۷۲ پياده مكانيزه دوكوهه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خوزنا؛ سرهنگ انوشيروان مرادي در اين مراسم ضمن خير مقدم به حاضرين، به نقش مهم نيروهاي مسلح به ويژه ارتش جمهوري اسلامي ايران در آزاد سازي خرمشهر و عمليات بيت المقدس اشاره كرد و اين حماسه هاي عظيم را نماد مقاومت، ايثار و پيروزي ملت ايران دانست.

فرمانده تيپ ۷۲ پياده مكانيزه دوكوهه با اشاره به جمله تاريخي امام خميني (ره) كه مي فرمايند: " خرمشهر را خدا آزاد كرد" گفت: واقعا همينگونه بود، چرا كه با تجهيزات و نيروهاي انساني عراق آزاد سازي خرمشهر كار خدا بود.

فرماندار انديمشك هم در اين مراسم با تشريح حماسه آفريني هاي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: آزاد سازي خرمشهر نمونه بارزي از سربلندي ملي است و اقتدار رزمندگان اسلام در اين روز بيش از پيش ثابت شد.

پيمان جهانگيري با اشاره به اينكه حماسه آزاد سازي خرمشهر پس از ۵۷۸ روز اشغال در سوم خرداد ۱۳۶۱ انجام شد گفت: همانگونه كه در عرصه هاي دفاع مقدس و حماسه هايي نظير آزاد سازي خرمشهر و عمليات بيت المقدس شاهد جانفشاني و ايثار فرزندان ايران اسلامي بوده ايم در ساير عرصه ها نيز ملت سرافراز ما با انسجام و وحدت اسلامي حضور ستودني خواهد داشت.

مهندس جهانگيري با اشاره به مسائل منطقه و تلاش دشمن براي نااميدي مردم اظهار كرد: مردم ما در برابر توطئه هاي دشمنان هوشيار و بيدار هستند و تلاش دشمن همواره محكوم به شكست است و با تكيه بر سلاح ايمان و اعتقاد و فداكاري جوانان به ارزش هاي اسلامي و انقلاب روز به روز بر عزت كشور افزوده مي شود.

وي خلق حماسه ايثار شهداي والامقام مدافع حرم را نمونه اي ديگر از اعتقاد راسخ جوانان به ارزش هاي ناب اسلامي عنوان كرد.

آرش حيدري_انديمشك

 


برگشت به تلکس خبرها