تلکس خوزنا : آغاز توزيع تخم‌مرغ دولتي در خوزستان؛ از امروز
شنبه، 5 خرداد 1397 - 12:27     کد خبر: 77991

خبرگزاري ايسنا:مديركل شركت پشتيباني امور دام خوزستان از آغاز توزيع تخم‌مرغ به منظور تنظيم بازار در ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: 30 تن تخم مرغ توليد داخل از امروز در سطح استان توزيع مي‌شود.
 
هادي سلامات اظهار كرد: سهميه استان خوزستان در بحث تخم‌مرغ در قالب طرح ضيافت 70 تن است كه در اين راستا 30 تن تخم‌مرغ وارد استان شده و توزيع آن از امروز در سطح خوزستان آغاز مي‌شود.
 
وي افزود: اين 30 تن تخم‌مرغ كه در قالب 1400 كارتن وارد استان خوزستان شده‌اند، توليد داخل هستند و از مشهد وارد استان شده است.
 

مديركل شركت پشتيباني امور دام خوزستان تصريح كرد: قيمت هر شانه تخم‌مرغ 12هزار و 600 تومان و هر شانه تقريبا حدود 2 كيلوگرم است. كيفيت اين تخم‌مرغ‌ها مناسب و داراي ماندگاري بالايي است.

سلامات عنوان كرد: توزيع 30 تن تخم‌مرغ وارد شده به استان خوزستان در قالب طرح ضيافت و به منظور تنظيم بازار از امروز در سطح استان آغاز مي‌شود. در اين زمينه حدود 50 درصد از اين ميزان در شهرستان اهواز و 50 درصد ديگر نيز در ساير شهرستان‌هاي استان توزيع مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: سهميه استان خوزستان 70 تن تخم‌مرغ است و پس از توزيع 30 تن واردشده به درون استان ميزان سهميه باقي مانده نيز وارد خوزستان شده و توزيع خواهد شد.


برگشت به تلکس خبرها