تلکس خوزنا : تصميم كي‌روش درباره خداحافظي آزمون از تيم ملي
سه شنبه، 26 تیر 1397 - 10:24     کد خبر: 78971

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران ابراز اميدواري كرد كه سردار آزمون را در اردوي بعدي تيم ملي داشته باشد تا به اين ترتيب مشخص شود او بنا ندارد مثل مهدي رحمتي با مهاجم جوانش رفتار كند.

به‌ گزارش ‌تابناك ورزشي ‌و ‌به نقل از تاس، بعد از اتمام جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه، سردار آزمون اعلام كرد كه به خاطر ناملايمت‌ها و بد شدن شرايط مادرش از بازي‌هاي ملي خداحافظي كرده است و حالا كي روش نشان داده كه تصميمش بازگرداندن اين بازيكن به تيم ملي براي حضور در جام ملتهاست.

كارلوس كي‌روش، سرمربي تيم‌ ‌ملي فوتبال ايران، درباره اين موضوع و خداحافظي بازيكن ۲۳ ساله از تيم‌ ‌ملي فوتبال اين كشور كه در عضويت باشگاه روبين كازان است، گفت‌: جام جهاني به اتمام رسيده است و در دو ماه آينده تمامي هيجانات اين رقابت‌ها هم كمتر خواهد شد و از بين خواهد رفت. قطعا اين شرايط، شرايط بد و ناپسندي است و من متاسفم كه سردار تصميم گرفته است تا از تيم‌ ‌ملي كناره‌گيري كند. در آينده نزديك من قصد دارم تا با او صحبتي داشته باشم و اميدوارم او را در اردوي بعدي تيم‌ ‌ملي فوتبال ايران ببينم.

سردار آزمون در هر سه ديدار ايران در جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه به ميدان رفت. او در سال ۲۰۱۴ اولين بار براي تيم‌ ‌ملي فوتبال ايران بازي كرد و تاكنون طي ۳۶ بازي ۲۳ گل به ثمر رسانده است.


برگشت به تلکس خبرها