تلکس خوزنا : استيكرها به واتس اپ مي‌آيند
سه شنبه، 26 تیر 1397 - 12:16     کد خبر: 78975

خبرگزاري ايسنا:اگر شما نيز جزو آن دسته از كاربران پيام‌رسان واتس اپ هستيد كه مدت‌ها منتظر اضافه شدن استيكر به اين پلت‌فرم بوده‌اند، حالا به نظر مي‌رسد كه استيكرها به زودي به واتس اپ خواهند آمد.

 به نقل از وب سايت gsmarena، مدتهاست بسياري از اپليكيشن‌هاي پيام‌رسان همچون تلگرام، فيس بوك مسنجر، گوگل الو، وي چت، لاين و اسكايپ در پلت‌فرم‌هاي خود ميزبان استيكرهاي مختلف و جذابي هستند اما براي بسياري از كاربران واتس‌اپ هنوز جاي تعجب بود كه چرا اين اپليكيشن با وجود ميزباني از بيش از يك ميليارد كاربر در جهان هنوز به فكر افزودن استيكر به پلت‌فرم خود نيفتاده است.

بر اساس پيامي كه صفحه كاربري WABetainfo در شبكه اجتماعي توييتر كه به افشاي اطلاعات قبل از رونمايي و عرضه رسمي آن‌ها معروف است، منتشر كرده مي‌توان دريافت كه كاربران واتس اپ به زودي در آينده نزديك شاهد اضافه شدن استيكر به پلت‌فرم‌هاي اين پيام‌رسان سبزرنگ خواهند بود.

طبق اين گزارش، وقتي كه استيكرهاي جديدي به واتس اپ اضافه شوند، نقطه سبزرنگ جديدي به منظور اطلاع رساني به كاربران براي دريافت آن بر روي گزينه + ظاهر مي‌شود تا كاربر در صورت تمايل، آن را مشاهده، دريافت و استفاده كند.

در آخر اين پيام همچنين اعلام شده است كه هنوز هيچ تاريخ و زمان مشخصي براي ارائه و افزودن استيكر به واتس اپ اعلام نشده است اما به نظر مي‌رسد كه اين اتفاق در آينده نزديك رخ دهد.

اين خبر به طور قطع براي بسياري از كاربراني كه مدت‌ها در انتظار استفاده از استيكر در واتس اپ بودند، خبر بسيار خوشايند و خوشحال كننده خواهد بود. اين كاربران بر اين باورند كه در بسياري از موارد، ايموجي و شكلك‌هاي موجود در اين پيام‌رسان‌ها براي ابراز بسياري از احساساتشان كافي نيست و در اين موارد، نيازمند استيكرهاي بي‌شماري هستند تا به مخاطبان موردنظر خود احساس واقعي‌شان را نشان دهند.

برخي از كارشناسان برآورد مي‌كنند از آنجا كه واتس اپ و فيس بوك مسنجر هر دو زيرمجموعه شركت فيس بوك هستند، بنابراين استيكرهاي واتس اپ به احتمال زياد همان استيكرهايي خواهد بود كه در فيس بوك مسنجر ارائه شده است.

شركت فيس‌بوك با در اختيار گرفتن و تصاحب شركت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ ميليارد دلار كسب كرد و از آن زمان تاكنون نيز با معرفي و افزودن قابليت‌هاي جديد بدنبال جذب و حفظ طرفداران اين پيام‌رسان محبوب بوده است.

بر اساس گزارش‌هاي رسمي منتشره توسط واتس‌اپ، اين اپليكيشن داراي حدود ۱.۳ ميليارد كاربر در سراسر جهان است و در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ ميلادي به ركوردي در ميان شبكه‌هاي اجتماعي دست يافت و آن هم جاي دادن بيش از ۸۰۰ ميليون كاربر فعال در ماه بود

 

برگشت به تلکس خبرها