تلکس خوزنا : محدوديت زماني براي اعطاء پلاك خودروهاي اروندي برداشته شد
سه شنبه، 26 تیر 1397 - 12:19     کد خبر: 78979

خبرگزاري ايسنا:مدير كل هماهنگي امور اقتصادي استانداري خوزستان از حل شدن مشكل مرخصي خودروهاي پلاك اروندي خبر داد و گفت: محدوديت زماني براي اعطاء پلاك خودروهاي اروندي برداشته شد.
 
اميد بن عباس از حل شدن مشكل مرخصي خودروهاي پلاك اروندي خبر داد و اظهار كرد: پس از چند ماه توقف، از ابتداي تيرماه، فرآيند انجام مرخصي خودروهاي پلاك اروندي در اهواز و خرمشهر آغاز شد و با پيگيري جدي استاندار خوزستان در سطح ملي و استاني و تاكيد و حمايت‌هايي كه در شوراي تامين استان در راستاي ارائه تسهيلات مناسب به مردم و مالكين خودروها داشت، مسائل و مشكلات مالكين اين نوع خودروها مورد بررسي قرار گرفت.
 
وي افزود: در همين راستا اداره كل هماهنگي امور اقتصادي استانداري خوزستان براي سهل الوصول كردن انجام سفرهاي تابستانه مالكين اين خودروها، بر روند اجراي كار نظارت‌هايي را در اهواز و خرمشهر انجام مي‌دهد تا مشكلات احتمالي مرتفع شود.
 
مدير كل هماهنگي امور اقتصادي استانداري خوزستان با اشاره به دستور استاندار خوزستان جهت نظارت بر كار مرخصي خودروهاي پلاك اروندي تصريح كرد: در بازديد از ارائه سرويس‌هاي خدماتي به مراجعين، اندكي عدم هماهنگي بين دستگاه‌هاي مجري وجود داشت كه با اقدام انجام گرفته اين مشكل مرتفع شد. در اين زمينه نياز به انجام يكسري اقدامات براي روان‌تر شدن كار در سطح ملي وجود دارد كه پيگيري‌هاي آن در حال حاضر آغاز شده است.
 
بن عباس با بيان اين‌كه اميدواريم فرآيند دريافت مرخصي خودروهاي پلاك اروند كوتاه‌تر شود، افزود: سعي ما بر اين است كه كيفيت ارائه خدمات به مردم را بالا ببريم. تا پيش از اين، صرفا در يك ماه پلاك گذر موقت به مالكان اين خودروها داده مي‌شد، يعني اگر صاحب خودرويي براي تيرماه اقدام به اخذ مرخصي مي‌كرد، يك پلاك تا پايان تيرماه در اختيار آن خودرو قرار مي‌گرفت اما اكنون اين شرايط به لطف و همكاري پليس راهور استان تغيير كرد.
 
وي با قدرداني از پليس راهور خوزستان جهت رايزني‌هاي انجام شده و برطرف كردن مشكل مرخصي خودروهاي پلاك اروند، گفت: به طور مثال اگر از بيستم هر ماه، مردم براي اخذ مرخصي مراجعه كنند مي‌توانند به مدت يك ماه تا بيستم ماه بعد از مرخصي خودروي خود استفاده و پلاك ماه آينده را دريافت كنند و اين به معناي آن است كه محدوديت زماني براي اعطاء پلاك برداشته شده است.
 
مدير كل هماهنگي امور اقتصادي استانداري خوزستان ادامه داد: البته محدوديت‌هاي ديگري نيز در اين زمينه وجود دارد كه در حال پيگيري براي حل آن‌ها هستيم. در حال حاضر به خودروهايي كه سفارش كشور امريكا هستند مرخصي داده نمي‌شود و در اين زمينه در حال رايزني هستيم تا روزهاي آينده اين مشكل را نيز برطرف كنيم.
 
بن عباس با اشاره به تغييرات در محل‌هاي ارائه خدمات به مردم گفت: اين تغييرات در دستور كار است تا فضايي مناسب تعبيه شود و مراجعين و دريافت كنندگان خدمات بتوانند در مدت زمان كمتري خدمات مورد نياز را دريافت كنند و در صورتي كه از فرآيند مرخصي خودروهاي پلاك اروندي شكايتي داشته باشند مي‌توانند شكايت‌هاي خود را با تماس با سامانه 124 مطرح كنند.

برگشت به تلکس خبرها