تلکس خوزنا : جزييات آتش سوزي موتور يك فروند هواپيما در فرودگاه اهواز
سه شنبه، 26 تیر 1397 - 12:19     کد خبر: 78980

خبرگزاري ايسنا:مديركل فرودگاه هاي خوزستان از آتش گرفتن يكي از موتورهاي هواپيماي اهواز به تهران در شامگاه دوشنبه خبر داد و گفت: پرواز هواپيمايي تابان كه قرار بود از اهواز عازم تهران شود، در حين استارت در موتور شماره ٢ دچار حريق شد.

محمدرضا رضايي با اشاره به حادثه‌اي كه شامگاه دوشنبه 25 تيرماه در فرودگاه اهواز رخ داد، اظهار كرد: پرواز MD هواپيمايي تابان در ساعت ٢٠:٤٥ كه قرار بود از اهواز عازم تهران شود، در حين استارت در موتور شماره ٢ دچار حريق شد.

وي افزود: بلافاصله پس از وقوع اين حادثه در موتور شماره 2 هواپيما، پرسنل ايمني و آتش نشاني در محل آماده عمليات و اطفاي حريق شدند اما در هنگام بروز اين اتفاق به درخواست كاپيتان پرسنل ايمني عمليات را آغاز نكردند و آتش توسط خاموش كننده اتوماتيك در موتور خاموش شد.

مديركل فرودگاه‌هاي خوزستان با بيان اين‌كه اين حادثه مسافران پرواز اهواز - تهران را حدود 4 ساعت در فرودگاه اهواز زمين‌گير كرد، عنوان كرد: خوشبختانه مشكل به وجود آمده در موتور هواپيما پس از چهار ساعت رفع شد.

رضايي با بيان اين‌كه اين پرواز داراي 146مسافر و 10خدمه بود، خاطرنشان كرد: پس از حل مشكل به وجود آمده در موتور هواپيما، مسافران اين پرواز اهواز را به مقصد تهران ترك كردند.

برگشت به تلکس خبرها