تلکس خوزنا : دليل نوسانات قيمت سكه در بازار چيست؟
سه شنبه، 26 تیر 1397 - 12:20     کد خبر: 78981

خبرگزاري ايسنا:رييس اتحاديه طلافروشان اهواز گفت: صحبت‌هاي ضد و نقيض درباره سكه و تغيير و تحول ناگهاني قيمت ارز در بازار از مهمترين علل نوسانات قيمت سكه در بازار است.

عبدالرحمان ذهبي در خصوص نوسانات قيمت سكه در بازار اظهار كرد: صحبت‌هاي ضد و نقيض درباره سكه در بازار يكي از علل نوسانات قيمت سكه در بازار است.

وي افزود: زماني كه عنوان مي‌كنند مقدار مشخصي سكه وارد بازار شده است، ناگهان قيمت سكه كاهش پيدا مي‌كند اما وقتي در واقع سكه‌اي وارد بازار نمي‌شود، مجددا قيمت سكه بالا مي‌رود.

رييس اتحاديه طلافروشان اهواز تصريح كرد: قيمت سكه بايد از مركز كنترل شود تا بتوان آن را در بازار شهرستان‌ها نيز كنترل كرد. اگر اين كنترل و نظارت از مركز بر روي قيمت سكه اعمال نشود، همچنان با نوسانات شديد قيمت سكه در بازار مواجه خواهيم بود.

ذهبي ادامه داد: صحبت‌هاي ضد و نقيض درباره قيمت سكه باعث مي‌شود تا قيمت سكه يك شبه بالا يا پايين برود و بايد بر روي اين مساله از مركز كنترل اعمال شود تا شاهد نوسانات سكه در بازار نباشيم.

وي خاطرنشان كرد: تغيير و تحول ناگهاني قيمت ارز در بازار كشور يكي ديگر از دلايلي است كه باعث مي‌شود شاهد نوسانات شديد قيمت سكه در بازار داخل باشيم.
 


برگشت به تلکس خبرها