تلکس خوزنا : شفر: تقاضاي ما تغيير زمان مسابقه بود نه لغو سوپرجام!
سه شنبه، 26 تیر 1397 - 17:23     کد خبر: 78988

خبرگزاري فارس:سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: تقاضاي ما تغيير زمان مسابقه بود نه لغو سوپرجام!

وينفرد شفر در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه استقلال، درباره تصميم عجيب سازمان ليگ درباره سوپر جام گفت: من از اين تصميم متعجبم. همه مي‌دانند اين فصل به خاطر جام جهاني و جام ملتها بسيار فشرده است و به دليل همين فشردگي، عملكرد همه تيمهاي ليگ و دستيابي آنها به اهدافشان تحت تاثير قرار ميگيرد.

ليگ زودتر از زمان معمول آغاز مي‌شود كه اين موضوع قابل تغيير نيست و زماني كه براي سوپركاپ اعلام شد هم اصلا زمان مناسبي نبود. ما به همين دليل با حامي مالي مان صحبت كرديم تا به ما كمك كنند براي تعويق اين ديدار، ما با فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ صحبت كرديم و به صورت رسمي هم درخواست خود جهت تعويق اين مسابقه را برايشان ارسال كرديم. حالا باشگاه مرا مطلع كرد كه مسابقه لغو شده و ناگهان خبر اين بود كه ما انصراف داده ايم و پرسپوليس برنده شده!

او افزود: همه ميدانند دربي چه اهميتي دارد و دليل ما براي تعويق اين مسابقه، اهميت شرايط دو تيم به عنوان نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان وهمين طور تيم ملي ايران بوده است. مي‌دانم كه همه هواداران استقلال و پرسپوليس در يك موضوع متحد هستند كه 2 دربي رفت و برگشت در نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا داشته باشند. فكر مي‌كنم اين مورد نظر فدراسيون و سازمان ليگ هم باشد اميدوار بودم از اين هدف بسيار خوب حمايت كنند.

سرمربي استقلال اضافه كرد: من نمي‌دانم شايد اين نتيجه يك اشتباه يا سوء تفاهم بوده زيرا ما تقاضاي تعويق بازي را داشتيم و حالا مي‌گويند استقلال درخواست لغو بازي را داشته و بازنده شده است!
حتي ما مي‌توانيم سوپركاپ را با حمايت اسپانسر مشتركمان و در زماني ديگر در اروپا برگزار كنيم زيرا هزاران هواداران استقلال و پرسپوليس در خارج از ايران و اروپا ميتوانند تيمهاي محبوبشان را از نزديك ببينند. ما به اين تصميم اعتراض داريم و آن را نميپذيريم. سازمان ليگ و فدراسيون شماره مرا دارند و ميتوانند هر زماني از شب و روز با من تماس بگيرند براي تعويق اين بازي.
به عنوان نماينده استقلال، من و همه اعضاي تيم به همه هواداران استقلال در همه دنيا سلام ميرسانيم.

شفر در پايان گفت: فقط يك نكته جالب براي من هست و آن هم اينكه تيم خونه به خونه حريف ما در فينال حذفي رسما نامه داد و گفت كه بازي نمي‌كنند و خيلي‌ها تلاش كردند تا آن بازي برگزار شود. آن زمان اين نامه انصراف مهم نبود ولي الان نامه درخواست تعويق بازي از سوي ما به منزله انصراف تلقي شده است؟! منطقي اين بود كه نامه رسمي ما را رسما با يك نامه جواب مي‌دادند و مي‌گفتند كه نمي تو‌انيم تاريخ ديگري براي سوپركاپ پيدا كنيم.


برگشت به تلکس خبرها