تلکس خوزنا : اعطاي وام شهريه با كارمزد دو درصدي
پنجشنبه، 28 تیر 1397 - 18:15     کد خبر: 79028

خبرگزاري ايسنا:معاون اداري، مالي و عمراني دانشگاه پيام‌نور كشور گفت: دانشجويان دانشگاه پيام نور مي‌توانند در طول تحصيل خود از وام شهريه با كارمزد دو درصد استفاده كنند.

 حسن علي‌زاده عصر روز گذشته در بازديد از مراكز و واحدهاي دانشگاه پيام نور استان، اظهار كرد: هدف دانشگاه پيام نور توسعه آموزش با استفاده از تكنولوژي و فناوري نوين است و با توجه به اينكه دانشگاه پيام نور يكي از نهادهاي آموزشي نيمه حضوري است بايد در توسعه آموزش الكترونيكي گام مهمي را بردارد.


معاون اداري، مالي و عمراني دانشگاه پيام‌نور كشور همچنين اظهار كرد: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با بانك‌هاي عامل، دانشجويان دانشگاه پيام نور مي‌توانند ازمهر ۹۷ در مقاطع مختلف تحصيلي از وام شهريه با كارمزد دو درصد به صورت اقساطي به ميزان شهريه تمام دوران تحصيلي خود بهره‌مند شوند.


وي با بيان اينكه تكيه بر درآمدزايي غير شهريه‌اي در اولويت دانشگاه است، تصريح كرد: بايد راهكارهايي انديشيده شود تا درآمد دانشگاه‌ها بالا برود و دانشگاه پيام نور چهارمحال و بختياري با توجه به ظرفيت و پتاسيل فراوان اين استان مي‌تواند در حوزه گردشگري درآمد زايي ايجاد كند.


علي‌زاده با بيان اينكه كيفيت آموزشي در صدر اولويت‌هاي دانشگاه پيام‌نوراست، گفت: دانشگاه براي تمامي آموزش‌هاي از راه دور، اينترنت رايگان فراهم كرده است تا دانشجويان بتوانند به راحتي از خدمات آموزشي بهره مند شوند.


به نقل از روابط عمومي دانشگاه پيام نور استان، در اين بازديد كه با حضور اعضاي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي شكل گرفت، عليرضا آبرود -سرپرست دانشگاه پيام نور استان چهارمحال و بختياري- نيز گزارشي از روند توسعه و پيشرفت‌هاي آموزشي و عمراني ارائه كرد.


برگشت به تلکس خبرها