تلکس خوزنا : دريافت حق سرويس غيرقانوني است
یکشنبه، 25 شهریور 1397 - 17:59     کد خبر: 79985

خبرگزاري ايسنا:معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: رستوران‌ها و كافي شاپ‌ها اجازه دريافت حق سرويس از مشتريان را ندارند و دريافت حق سرويس از مشتريان غير قانوني است.

علي‌محمد رحماني‌زاده اظهار كرد: رستوران‌ها و كافي‌شاپ‌ها اجازه دريافت حق سرويس از مشتريان خود را ندارند و دريافت حق سرويس از مشتريان غير قانوني است.

وي افزود: برخي از رستوران‌ها و كافي شاپ‌ها از مشتريان خود هزينه‌اي را تحت عنوان حق سرويس دريافت مي‌كنند كه اين كار از سوي آن‌ها غير قانوني است و در اين زمينه به اين واحدها هشدار داده شده است تا نسبت به دريافت اين هزينه اقدام نكنند.

معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصريح كرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اين زمينه مي‌توانند با شماره 124 تماس بگيرند و موضوع را به ما اطلاع دهند تا بازرسان با مراجعه به اين واحدها نسبت به رسيدگي به مساله اقدام كنند.

رحماني زاده عنوان كرد: در صورت مشاهده اين تخلف، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با آن واحد صنفي به عنوان تخلف گرانفروشي برخورد خواهند كرد و جريمه‌هايي براي آن واحد درنظر گرفته مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: در اين زمينه از همه رستوران‌ها و كافي شاپ‌ها انتظار داريم تا نسبت به رعايت اين قانون و عدم دريافت حق سرويس از مشتريان خود اقدام كنند.


برگشت به تلکس خبرها