تلکس خوزنا : اعلام 7 منطقه براي دريافت گواهي كسر خدمت ايثارگران نيروي زميني ارتش
دوشنبه، 26 شهریور 1397 - 12:10     کد خبر: 79991

خبرگزاري ايسنا:رييس اداره سرمايه انساني سرباز ستاد كل نيروهاي مسلح اسامي مناطق هفت گانه صدور گواهي كسر خدمت، معافيت و گواهي مدت منطقه عملياتي براي پرسنل نيروي زميني ارتش در 7 استان كشور را اعلام كرد.

سردار موسي كمالي  درباره مناطق صدور گواهي مربوط به خانواده‌هاي ايثارگران در نيروي زميني ارتش، اظهار كرد: در راستاي ارائه خدمات بهتر از سوي ارتش به خانواده ايثارگران، هفت منطقه در هفت نقطه از كشور براي صدور گواهي كسر خدمت، گواهي معافيت و گواهي مدت منطقه عملياتي پيش‌بيني شده است.

وي با اشاره به اين مناطق افزود: متقاضيان دريافت اين گواهي‌ها مي‌توانند به يكي از اين هفت منطقه در قرارگاه منطقه‌اي شمال شرق در مشهد مقدس، قرارگاه منطقه‌اي شمال غرب در اروميه، قرارگاه منطقه‌اي جنوب شرق در كرمان، قرارگاه منطقه‌اي جنوب غرب در اهواز، قرارگاه منطقه‌اي غرب در كرمانشاه، ارشد نظامي ارتش در اصفهان و ارشد نظامي ارتش در شيراز مراجعه كنند.

كمالي با اشاره به ازدحام جمعيت رخ داده در منطقه لويزان، گفت:‌ اين تصميمات در راستاي سرعت‌ بخشيدن به رسيدگي درخواست‌ها و ثبت كسر خدمت‌ها در نيروي زميني ارتش انجام شده و تنها افرادي كه در زمان جنگ سرباز نيروي زميني ارتش بوده‌اند مي‌بايست به اين مناطق مراجعه كنند بنابراين درخواست ما اين است كه ديگر افراد از مراجعه به اين مناطق خودداري كنند.

رييس اداره سرمايه انساني سرباز ستاد كل نيروهاي مسلح افزود: بنابراين در راستاي كسر خدمت‌هاي مربوط به ايثارگري، والدين سربازان بايد به يكي از اين مناطق كه نزديك‌ترين فاصله را با آنان دارد، مراجعه كرده و اقدام به دريافت گواهي مربوطه كنند.

وي با اشاره به آن دسته افرادي كه تاكنون كارت ايثار دريافت نكرده‌اند، گفت: اين عزيزان ابتدا بايد به يگان محل خدمت خود مراجعه كرده و پس از دريافت فرم گواهي مدت منطقه عملياتي، با مهر و امضاي فرمانده يگان، با يك قطعه عكس، كارت پايان خدمت، كارت ملي و شناسنامه، به قسمت ايثارگران معاونت نيروي انساني نيروي زميني ارتش در انتهاي بزرگراه ارتش در تهران مراجعه كنند.


برگشت به تلکس خبرها