تلکس خوزنا : ستارگان ورزش با اولين دستمزدشان چه كردند؟
سه شنبه، 29 آبان 1397 - 16:12     کد خبر: 80934

خبرگزاري ايسنا:بزرگان جهان ورزش بنا بر شرايط خود نخستين دستمزدشان را به خريد املاك يا كمك به خانواد و برآورده كردن آرزوهايشان اختصاص دادند.

به نقل از آس، ستارگان جهان ورزش در شروع روزهاي آساني نداشتند و برخي از آنها زندگي سختي را پيش از آغاز دوران حرفه‌اي‌شان داشتند. به همين خاطر نخستين دستمزدشان به عنوان يك ورزشكار حرفه‌اي برايشان اهميت زيادي داشت و آن را در راه‌هاي مختلفي خرج كردند. برخي از آنها به خانواده‌هايشان كمك كردند و بعضي ديگر ترجيح دادند آرزوهاي خود را بر آورده كنند. از طرفي بازيكناني كه با يك انتقال بزرگ روبرو شدند با دستمزد بالايشان توانستند خانه يا ماشين بخرند يا پولشان را در جايي سرمايه گذاري كنند. 

 ژاوي ارناندس

هافبك سابق بارسلونا يك توستر براي مادرش خريد.

هريسون بارنز

بازيكن تيم بسكتبال دالاس موريكس نخستين دستمزدش را براي خريد يك تخت خرج كرد. او در يك مصاحبه گفت‌: از كودكي دوست داشتم يك تخت خوب داشته باشم.

ادينسون كاواني

مهاجم اروگوئه‌اي چند ملك در سالتو (يكي از شهرهاي اروگوئه) و يك زمين فوتبال به مساحت ۱۳۷۶ هكتار خريد. اين زمين ۵۰.۵ ميليون دلار ارزش داشت.

كلي اوبر

بازيكن تيم بسكتبال ويزاردز در كودكي با مشكلات اقتصادي زيادي روبرو بود و شرايط به قدري براي او بد شد كه مجبور شد با خانواده‌اش در ماشين بخوابد. او پس از نخستين دستمزدش يك خانه خريد.

استفن كري

بازيكن تيم بسكتبال وريرز ۳.۲ ميليون دلار را به خريد يك خانه در لس آنجلس اختصاص داد.

آردا توران

هافبك ترك تبار بيشتر دستمزد خود را به علاقه پدرش يعني راه‌اندازي يك پمپ بنزين اختصاص داد. او يك زمين هم در استانبول خريد.

فلويد مي‌ودر

اين بوكسور پولدارترين ورزشكار جهان است. او با نخستين دستمزدش يك خانه ويلايي به ارزش ۸.۳ ميليون يورو در لاس وگاس خريداري كرد.

ديگو گودين

مدافع اتلتيكو مادريد به همراه ديگو لوگانو، هم بازي‌اش در تيم‌ ‌ملي اروگوئه يك كارخانه سيمان به نام سيمسا خريد.

گرت بيل

بازيكن رئال مادريد پس از انتقالش از تاتنهام به رئال مادريد يك كلوپ در كارديف راه‌اندازي كرد.

جان لوئيجي بوفون

دروازه‌بان ايتاليايي از شروع دوران ورزشي‌اش در كار خريد و فروش املاك مشغول بود. ارزش املاك او به ۲۰ ميليون يورو مي‌رسد. اين دروازه‌بان همچنين يك رستوران در شهر پيستويا دارد.

لوييس سوارس

مهاجم بارسلونا زماني كه در ليورپول بازي مي‌كرد با يك شركت بريتانيايي همكاري كرد. اين شركت در خريد و فروش املاك فعاليت مي‌كرد.

كريستيانو رونالدو

مهاجم پرتغالي نخستين دستمزدش را به مادرش يعني ماريا دولورس دوس سانتوس آويرو داد تا او ديگر كار نكند.

شكيل اونيل

بازيكن سابق تيم بسكتبال ليكرز و ديگر تيم‌هاي NBA يك ميليون دلار براي خريد سه ماشين گران قيمت، يك خانه براي مادرش و جواهرات هزينه كرد.

آرتورو ويدال

بازيكن شيليايي تصميم گرفت دو هكتار زمين در نزديكي سانتياگوي شيلي خريداري كرد. 

مائورو ايكاردي

مهاجم اينتر ميلان بيش از ۱۰۰ هزار يورو را به يك هامر اچ ۲ طلايي اختصاص داد.

كاسميرو

بازيكن برزيلي از كودكي روياي اين را داشت كه يك شير به نام "ياكولت" را امتحان كند. با توجه به گران بودن اين نوشيدني او نمي‌توانست در زمان كودكي آن را بخرد. پس از دريافت نخستين دستمزدش از سائوپائولو به سوپر ماركت رفت و آرزوي كودكي‌اش را بر آورده  كرد.

سرخيو آگوئرو

پس از انتقال گران‌قيمت مهاجم آرژانتيني از اتلتيكو مادريد به منچسترسيتي، او يك و نيم ميليون دلار را به خريد يك لامبورگيني اختصاص داد.


برگشت به تلکس خبرها