تلکس خوزنا : وديعه‌گذاران حج دوباره فراخوانده شدند
دوشنبه، 24 دی 1397 - 19:28     کد خبر: 81821

خبرگزاري ايسنا: معاون سازمان حج و زيارت با اشاره به فراخوان عمومي براي بروزرساني اطلاعات دارندگان قبوض وديعه‌گذاري حج تمتع، اعلام كرد: تاكنون ۲۰۰ هزار نفر از وديعه‌گذاران اطلاعات خود را تكميل و به‌روز رساني كرده‌اند.

اكبر رضايي تاكيد كرد: تمام دارندگان قبوض وديعه گذاري حج تمتع بايد نسبت به بروزرساني و تكميل اطلاعات خود در سامانه رزو سازمان اقدام كنند تا برنامه‌ريزي براي اين عزيزان و فراخوان‌هاي بعدي حجاج بر همين اساس صورت گيرد.

وي مبناي برنامه‌ريزي ها براي زائران حج تمتع را همين اطلاعات به‌روز رساني شده دانست و افزود: كانال ارتباطي ما با متقاضيان زيارت حج تمتع ۹۸ و ساير حجاج تمتع در سال‌هاي آتي، اطلاعات و سامانه‌هاي به‌روز رساني شده است، بنابراين افراد داراي قبض وديعه گذاري بايد هرچه سريعتر به تكميل اطلاعات خود در آدرس reserve.haj.ir بپردازند.

رضايي گفت: هدف از اين فراخوان آن است كه دارندگان قبوض وديعه‌گذاري حج، اطلاعات شخصي خود را در اين سامانه تكميل، اصلاح و به‌روز رساني كنند تا ضمن ساماندهي كلي اولويت‌هاي باقيمانده براي تشرف، برقراري ارتباطات بعدي سازمان حج و زيارت با ايشان، اطلاع‌رساني نسبت به اولويت‌ها، برنامه‌هاي آموزشي و توجيهي و ثبت تغييرات بعدي احتمالي و ... امكان‌پذير شود.

سازمان حج و زيارت پيش‌تر اعلام كرده بود: يك ميليون و ٢٠٠ هزار ايراني در نوبت حج تمتع قرار دارند.


برگشت به تلکس خبرها