تلکس خوزنا : واريز بسته حمايتي كارگران به حساب تأمين‌اجتماعي
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 08:47     کد خبر: 81834

خبرگزاري تسنيم: رئيس سازمان برنامه و بودجه در ابلاغيه‌اي به سازمان هدفمندي يارانه‌ها، اعتبار 1450 ميليارد توماني بسته حمايتي كارگران مشمول تأمين اجتماعي را به حساب سازمان تأمين اجتماعي ابلاغ كرد. اين اعتبار امروز به حساب اين سازمان واريز شد.

در اين ابلاغيه آمده است، در اجراي بسته معيشتي ويژه موضوع بند ب مصوبه 101532 شوراي عالي هماهنگي اقتصادي و دستورالعمل بسته پرداخت كمك جبراني و حمايت غذايي از گروه‌هاي كم‌درآمد جامعه موضوع تصويب‌نامه مورخ 28 آبان‌ماه 97 هيئت وزيران، بدين‌وسيله تخصيص سازمان هدفمندي يارانه‌ها به‌مبلغ چهارده‌هزار و چهارصد و پنجاه و سه ميليارد ريال از محل منابع حاصل از مابه‌التفاوت تسعير قيمت خوراك و سوخت كارخانجات پتروشيمي، فولادي و پالايشگاه‌ها تعيين مي‌گردد تا به‌منظور تأمين كمك جبراني بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي بابت حمايت غذايي از خانوارهاي كم‌درآمد موضوع بند پ ماده 3 تصويبنامه فوق‌الذكر تعيين مي‌گردد.

سازمان هدفمندي يارانه ها موظف است تا براساس اطلاعات هويتي مشمولين كه درآمد آنها كمتر از 3 ميليون تومان است و اطلاعات آنها توسط وزارت كار به آن سازمان ارسال مي‌گردد معادل ريالي سبد حمايتي غذايي را (يك تا 3 ميليون ريال) به حساب مشمولين واريز و گزارش پرداخت آن را به سازمان برنامه و بودجه كشور و وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي ارسال نمايند.


برگشت به تلکس خبرها