تلکس خوزنا : زمان واريز سود سهام عدالت مشمولان روستايي
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 13:26     کد خبر: 81838

از شنبه هفته آينده ۲۹ دي ماه ۹۷ توزيع سود سهام عدالت مشمولان روستائيان و عشايري كه شماره شباي آن‌ها در بانك‌هاي مسكن و انصار است در مجموع به ارزش ۴۹ ميليارد تومان و جمعيتي بالغ بر ۵۷۰ هزار نفر پرداخت خواهد شد.

 فارس: خبر‌هاي دريافتي از سازمان خصوصي سازي نشان مي‌دهد، پرداخت سود سهام عدالت مشمولان روستائيان و عشاير سراسر كشور در حالي از چهارشنبه ۱۹ ديماه آغاز شده كه در شروع اين مرحله به تدريج سود سهام عدالت روستائيان و عشايري كه شماره شباي بانكي آن‌ها متعلق به بانك‌هاي ملي، كشاورزي، پست بانك، صادرات و سپه است، پرداخت شده است.

بر اين اساس در گام نخست از توزيع سود سهام عدالت مشمولان روستائيان و عشاير بيش از ۹ ميليون و ۲۰۰ هزار نفر از مشمولان اين گروه سودي بالغ بر ۷۸۰ ميليارد تومان پرداخت شده است.

بر اين اساس از امروز ۲۳ بانك ديگري كه مشمولان روستائيان و عشاير سراسر كشور شماره شباي بانكي خود در آن‌ها را وارد سامانه سهام عدالت كرده‌اند سودي بالغ بر ۴۱ ميليارد تومان را ميان ۴۸۰ هزار نفر از مشمولان توزيع خواهند كرد.

علاوه بر اين از شنبه هفته آينده ۲۹ دي ماه ۹۷ توزيع سود سهام عدالت مشمولان روستائيان و عشايري كه شماره شباي آن‌ها در بانك‌هاي مسكن و انصار است در مجموع به ارزش ۴۹ ميليارد تومان و جمعيتي بالغ بر ۵۷۰ هزار نفر پرداخت خواهد شد.

همچنين در آينده نزديك سود سهام عدالت ديگر مشمولان روستائيان و عشاير كه شماره شباي آن‌ها مربوط به بانك‌هاي تجارت، ملت، توسعه و رفاه است و جمعيت آن‌ها ۲ ميليون و ۷۰۰ هزار نفر بوده و ارزش كلي سود واريزي آن‌ها در مجموع حدود ۲۳۰ ميليارد تومان مي‌باشد، پرداخت خواهد شد.

گفتني است در پايان پرداخت سود سهام عدالت مشمولان روستائيان و عشاير در مجموع ۱۳ ميليون نفر از مشمولان مربوط به اين گروه بالغ بر ۱۱۰۰ ميليارد تومان سود سهام عدالت دريافت خواهند نمود.

همچنين سود سهام عدالت ديگر مشمولان نيز به تدريج و با دريافت سود سال مالي عملكرد سال ۹۶ از شركت‌هاي سرمايه پذير و با اطلاع رساني قبلي از سوي سازمان خصوصي سازي پرداخت خواهد شد.


برگشت به تلکس خبرها