تلکس خوزنا : محمد كشاني بعنوان مدير نمونه جهادي كشور در سال ۹۷ انتخاب شد
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 13:29     کد خبر: 81841

پنجمين همايش ملي مديريت جهادي با رويكرد " ۴۰ سالگي انقلاب، ملت ايران، ايستاده بر آرمان ها " و با هدف تجليل از مديران جهادي كشور در سال ۱۳۹۷ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، همايش ياد شده دوشنبه ۲۴ دي ماه ۹۷ در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيما با حضور مسئولان بلند پايه كشوري و لشكري انجام شد.
در ابتداي اين مراسم سردار سرتيپ سپهر، دبيركل اين همايش ضمن خيرمقدم به مدعوين در سخناني به معرفي انجمن مديريت جهادي به عنوان يك سازمان مردم نهاد پرداخت و تاكيد كرد : اين انجمن بدون استفاده از امكانات دولتي و تنها با حمايت و كمك هاي مردم و خيرين فعاليت مي كند؛ لباس سبز سپاهي كه من پوشيدم نيز لباس جهاد و نماد روحيه انقلابي است.

وي افزود : در اين همايش از ۲۵ مدير ممتاز و جهادي كشور كه طي يكسال گذشته شناسايي شده اند تجليل خواهد شد.
دبير كل همايش ملي مديريت جهادي، روحيات، ايثار و ساده زيستي مديران را از شاخصه هاي اصلي انتخاب مديران جهادي در اين همايش عنوان كرد.
سردار سپهر با اشاره به ماهيت انجمن مديريت جهادي، اظهار كرد : اين انجمن بر اساس مطالبات، رهنمودها و انتظارات مقام معظم رهبري در حوزه عزم ملي و مديريت جهادي فعاليت مي كند و بر اين باوريم كه براي حل مشكلات اقتصادي، ديپلماسي دفاعي، امنيتي و سازندگي و خدمت رساني نياز به تفكر و مديريت جهادي و انقلابي است و اعتقاد داريم همان گونه كه در ۴۰ سال گذشته هر وقت در نقاط عطف انقلاب نياز به يك حركت پرتلاش داشتيم با نگاه و انگيزه و روحيه جهادي آن بن بست ها را دور زديم و موانع را برچيديم.

در ادامه دكتر كاوه پزشك رييس انجمن مديريت جهادي كشور در گفت و گو با خبرنگار ما تصريح كرد : شاكله اصلي اين انجمن به عنوان يك سازمان مرد نهاد شكل گرفت تا با ايجاد پايگاهي دائمي جهت تقويت و ترويج فرهنگ جهادي در بين مديران و مسئولان كشور، شناسايي نقاط قوت و ضعف مديران در جهت رشد و تعالي، تلاش براي ايجاد همدلي، همگرايي و اتحاد مديران و هم افزايي قواي كشور، همچنين تقويت و ترويج فرهنگ حفاظت از منابع و منافع كشور بين مديران و مسئولان بتواند نقش مديريت جهادي را در سياست ها و تصميم گيري هاي كلان كشور تبيين نمايد.
محمد كشاني، مديرعامل شركت فولاد خوزستان در حاشيه اين همايش به خبرنگار ما گفت : امروز شركت فولاد خوزستان با نگاه انقلابي و جهادي سعي بر آن دارد، جهت پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران قدم هاي موثري بردارد.

وي افزود : افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان، توليد پايدار و بدون وقفه، صادرات بيش از ۷۳٪ از محصولات و ارز آوري براي كشور، كلنگ زني كارخانه مگامدول آهن اسفنجي و كلنگ زني بزرگترين پست GIS برق كشور، خريد ۶۷٪ درصد از سهام شركت صنعتي و معدني توسعه ملي جهت تامين كنسانتره و گندله مورد نياز، خريد ۶۵٪ درصد از سهام شركت صنعت فولاد شادگان را در راستاي افرايش توليد و اشتغال زايي براي جوانان منطقه برشمرد.

مديرعامل شركت فولاد خوزستان تصريح كرد : در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي نيز كارهاي بزرگي نظير توسعه فضاي سبز به مساحت بالغ بر ۵۰۰ هكتار، كمك به مناطق محروم و مدارس، ويزيت رايگان بيماران و تامين دارو و راهسازي به سرانجام رسيده است كه اين اقدامات با نگاه و تفكر جهادي شكل گرفته و گوشه اي از فعاليت هاي شركت فولاد خوزستان به شمار مي رود و تلاش داريم در آينده با همين رويكرد جهادي و تفكر انقلابي گام هاي بلند تري برداريم .

گزارش خبرنگار ما حاكيست محسن رفيق دوست از يادگاران هشت سال دفاع مقدس، امير سرلشكر موسوي فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران، سيد محمد بطحايي وزير آموزش و پرورش از ديگر سخنرانان اين مراسم بودند كه نكاتي را در خصوص تفكر انقلابي، مديريت جهادي و ترويج اين فرهنگ در بين مديران و مسئولان كشور بيان نمودند.
در پايان اين همايش با حضور سردار سرتيپ سپهر دبيركل همايش، دكتر كاوه پزشك رييس انجمن مديريت جهادي كشور، دكتر محمدرضا عارف رييس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي، محسن رفيق دوست يادگار هشت سال دفاع مقدس، دكتر علي نيكزاد مديرعامل گروه توسعه ساختمان تدبير، مهندس سعيد اوحدي رييس سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران و ديگر مسئولان از مديران جهادي كشور در سال ۹۷ تقدير و قدرداني شد.
گفتني است محمد كشاني مديرعامل شركت فولاد خوزستان براي دومين سال متوالي بعنوان مدير نمونه جهادي كشور در اين همايش انتخاب و لوح تقدير خود را از مسئولان همايش دريافت نمود.

 


برگشت به تلکس خبرها