تلکس خوزنا : برگزاري كارگاه مديريت مصرف انرژي در پست خوزستان
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 13:33     کد خبر: 81845

كارگاه آموزشي "مديريت مصرف انرژي" ويژه پرسنل شاغل در اداره كل پست خوزستان توسط مشاور مدير عامل در امور زنان و خانواده و گروه مطالعات مديريت مصرف و تلفات شركت برق منطقه اي خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي شركت سهامي برق منطقه اي خوزستان، اين كارگاه در راستاي سياست هاي وزارت نيرو در زمينه اشاعه ي فرهنگ مديريت مصرف در خانواده ها و گسترش فرهنگ بهينه سازي و مديريت مصرف مشتركين برق خانگي برگزار شده است.
شهناز احمدي روزبهاني مشاور مديرعامل در امور زنان و خانواده در اين كارگاه نكاتي در خصوص نقش زنان در كاهش مصرف انرژي در منازل، اداره و محل كار، توليد برق در نيروگاه ها و مسائل زيست محيطي ناشي از آن، ارائه نكاتي در زمينه صرف جويي در مصرف برق توسط خانواده ها و نقش و خانواده ها در كاهش مصرف انرژي و حفظ منافع ملي اشاره كرد.
احمد حبيبيان رئيس گروه مطالعات مديريت مصرف و تلفات شركت برق منطقه اي خوزستان نيز نكاتي در زمينه توليد برق در نيروگاه هاي كشور، هزينه احداث و بهره برداري از نيروگاه ها، راهكارهاي رفع مشكلات ناشي از كمبود برق، انواع راهكارهاي كاهش مصرف انرژي در خانواده ها، مديريت بار در صنايع و كاهش ساعات اداري و اثرات آن اشاره كرد.

 

 


برگشت به تلکس خبرها