تلکس خوزنا : اجراي بيش از ۱۱۹ ميليارد ريال پروژه عمراني در شهرك‌ها و نواحي صنعتي آبادان
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 13:34     کد خبر: 81847

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي خوزستان گفت: ۶ پروژه عمراني با اعتباري بيش از ۱۱۹ ميليارد ريال در شهرك‌ها و ناحيه صنعتي آبادان در حال اجرا هستند.

به گزارش روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي خوزستان، “ اخلاق محمديان “ در حاشيه بازديد از شهرك‌ها و نواحي صنعتي آبادان اظهار كرد: نخستين و مهم ترين عاملي كه زمينه ساز تسهيل فعاليت صنعتگران و جذب سرمايه گذاران جديد به حوزه صنايع كوچك و متوسط مي شود فراهم بودن زيرساخت هاي عمراني مورد نياز است.

وي افزود: در حال حاضر و با توجه به آماده بودن زيرساخت هاي عمراني در ۲ شهرك‌ و ناحيه صنعتي شهداي آبادان در راستاي توسعه زيرساخت ها ۶ پروژه عمراني مانند خيابان سازي، توسعه شبكه گاز، لايروبي شبكه فاضلاب، احداث شبكه فشار متوسط و ... در دست اجرا هستند.

محمديان در رابطه با شرايط كلي توليد و اشتغال در آبادان بيان كرد: در مجموع تاكنون 247 قرارداد در شهركها و نواحي صنعتي آبادان منعقد شده است كه از اين تعداد 157 واحد به بهره برداري رسيده اند.

و با توجه به رشد ۷۵ درصدي سرمايه گذاري در سال جاري در سطح شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان در آينده نزديك و پس از بهره برداري از واحدهاي توليدي جديد، در آبادان نيز شاهد رونق چشمگيرتري از توليد خواهيم بود.

يادآور مي شود مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خوزستان در ادامه از واحدهاي صنعتي مستقر در شهركهاي صنعتي آبادان بازديد كرد.

 

 

 

 


برگشت به تلکس خبرها