تلکس خوزنا : تنها از طريق مهارت آموزي مي توان به شغل هاي پايدار در آينده دست پيدا كرد
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 13:36     کد خبر: 81851

مدير آموزش و پرورش عشاير استان خوزستان با حضور در مركز فني و حرفه اي شهرستان مسجد سليمان از كلاس هاي برون سپاري اين اداره بازيد و سپس با مدير آموزش و پرورش مسجدسليمان ديدار كرد.

به گزارش روابط عمومي مركزآموزش فني وحرفه اي مسجدسليمان؛ حميد قنبري  با حضور در مركزفني و حرفه اي شهرستان مسجد سليمان با جهانگيريوسفي ديدار و به همراه ايشان از كلاس هاي برون سپاري آموزش و پرورش عشاير كه در اين مركز برگزار مي شوند، بازديد كرد.

قنبري ضمن تقدير از ايشان جهت همكاري در برگزاري كلاس هاي برون سپاري آموزش و پرورش عشاير، به همراه ايشان از كارگاه اين مركز و همچنين كلاس هاي برون سپاري آموزش و پرورش عشاير بازديد كردند.

قنبري در  جمع دانش آموزان،  بسيار خرسند و خوشحالم كه شما جوانان برومند و آينده ساز اين مرز و بوم در هنرستان عشايري وليعصر(عج) مشغول تحصيل و هم اكنون در رشته هاي برون سپاري در مركز فني و حرفه اي شهرستان مسجد سليمان مشغول آموزش هستيد و مهارت هاي لازم جهت تعمير خودرو را فرا مي گيريد.

قنبري طرح ايران مهارت به عنوان يكي از مهمترين طرح هايي كه متخصصان و  صاحب نظران تعليم  و تربيت با پژوهش هاي  كه انجام داده اند اجرايي كردند.

 وي خاطرنشان كرد: اين طرح بيانگر اين است كه تنها از طريق مهارت مي توان به شغل هاي پايدار در آينده دست پيدا كرد.

 


برگشت به تلکس خبرها