تلکس خوزنا : بايد با سلاح ايمان، قلم و هنر به مبارزه با دشمنان برويم
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 13:40     کد خبر: 81857

خبرگزاري دفاع مقدس: اولين جلسه تشكيل كارگروهي به نام پلاك 40 با محوريت بررسي نقش خوزستان و 8 سال دفاع مقدس در چهل سالگي انقلاب و در سالن جلسات اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار«محمد عليپور» مدير كل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس خوزستان در ابتداي اين جلسه با مهم شمردن اجراي ويژه برنامه هاي چهل سالگي انقلاب اظهار داشت: در طول روز بيش از صدها هزار خبر از رسانه هاي معاند نظام عليه اسلام، شيعه و فرهنگ ناب عاشورا و دفاع مقدس در رسانه هاي دنيا منتشر مي شود و اين هجمه، رسالت ما را دو چندان مي كند كه با سلاح ايمان و قلم و هنر به مبارزه با اين هجوم برويم.

وي افزود: از هم اكنون بايد كارگروه فرهنگي، اجتماعي، رسانه اي و هنري بسيار توانمندي با نام دفاع مقدسي پلاك 40 در استان تشكيل دهيد و بتوانيد آخرين دستاوردهاي حوزه دفاع مقدس را اشاعه و به معرض ديد عموم قرار دهيد تا همه بدانند كه بيرق عاشورايي دفاع مقدس زمين نمانده است.

سردار عليپور ادامه داد: سخنان رهبري در باب صد برابر شدن فعاليت هاي ادبي و هنري دفاع مقدس، رسالت ما را دوچندان كرده است و همه شماها بايد طرح خود را براي چگونگي اجراي اوامر رهبري بصورت مكتوب ارائه نموده و در همين كارگروه به كارشناسي بگذاريد تا وارد فاز اجرايي شويد.

مدير كل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس خوزستان در پايان از اعضا اين كارگروه خواست كه با قدرت و دقت هر چه تمامتر در نمايشگاه دستاوردهاي چهل سالگي انقلاب كه در دهه فجر امسال و در مركز استان خوزستان برگزار مي شود حضور يابند.


برگشت به تلکس خبرها