تلکس خوزنا : 7 نفر در كولاك برف كوهرنگ مفقود شدند
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 22:02     کد خبر: 81858



    شهركرد- ايرنا- فرماندار شهرستان كوهرنگ با اشاره به شرايط نامساعد جوي و كولاك برف در اين شهرستان گفت كه 7 نفر از اهالي روستاي دهناش بخش بازفت در ارتفاعات شهرستان گرفتار شده و تاكنون به روستاي خود بازنگشته اند.



مرتضي زمانپور چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: 2 نفر از اهالي اين روستا كه روز دوشنبه به منطقه پاوشت زردكوه رفته بودند به سبب بارش شديد برف تاكنون موفق به بازگشت به روستا نشده و در ارتفاعات برف گير شهرستان گرفتار شده اند.
وي ادامه داد: براي نجات اين 2 مرد روستايي نيز5 نفر از اهالي روستا روز چهارشنبه عازم منطقه شدند، كه آنها نيز با كولاك برف مواجه شده و موفق به بازگشت به خانه هاي خود نشدند.
زمانپور تصريح كرد: پس از اطلاع از اين وضعيت و با پيگيري هاي انجام شده يك اكيپ امداد و نجات كوهستان از شهركرد براي نجات اين افراد راهي منطقه شده است.
به گزارش ايرنا، بارش برف و باران در هفته جاري در شهرستان كوهرنگ مشكلاتي را در پي داشته است. قطع راه ارتباطي 40 روستا، قطع شدن برق 30 روستا و اختلال در ارتباط مخابراتي 15 روستا و گرفتار شدن بيش از 200 خودرو در ارتفاعات و گردنه هاي اين شهرستان بخشي از اين مشكلات بود.
همچنين سيلاب زمستان امسال 200 ميليارد ريال خسارت به زيرساخت هاي اين شهرستان وارد كرد.
هم اينك ارتفاع برف در شهر چلگرد يك متر و در ارتفاعات 180 سانتي متر اعلام شده است.
چلگرد مركز شهرستان كوهرنگ در 90 كيلومتري شهركرد مركز چهارمحال و بختياري قرار دارد.


برگشت به تلکس خبرها