تلکس خوزنا : دستمزد ۹۸ احتمالا امشب نهايي مي‌شود
دوشنبه، 27 اسفند 1397 - 19:43     کد خبر: 82604

معاون وزير كار با اشاره به آخرين وضعيت روند مذاكرات تعيين دستمزد گفت: با توجه به اتفاق نظر نمايندگان كارگري و كارفرمايي و روند مثبت مذاكرات، اميدواريم امشب دستمزد ۹۸ نهايي شود.

مهر: نشست شوراي عالي كار از ساعت ۱۶ امروز با حضور نمايندگان كارگري، كارفرمايي و وزير كار با دستور كار تعيين دستمزد سال آينده آغاز شد و اين نشست ادامه دارد.

حاتم شاكرمي معاون امور روابط كار وزير كار، در حاشيه اين نشست در جمع خبرنگاران، درباره روند مذاكرات گفت: تاكنون چهار جلسه در خصوص تعيين دستمزد برگزار شده است و شب گذشته نيز تا ۲ بامداد طي نشست خصوصي با نمايندگان كارگري شوراي عالي كار، نظرات آنها را بررسي كرديم.

وي ادامه داد: خوشبختانه در مورد كليات مباحث بين نمايندگان كارگري و كارفرمايي مشكلي وجود ندارد و مذاكرات مثبت پيش مي‌رود اما در مورد روش‌ها و جزئيات افزايش دستمزد و اعمال آن مذاكرات همچنان ادامه دارد.

معاون وزير كار در پاسخ به اين سوال كه آيا امشب در مورد دستمزد ۹۸ تصميم گيري مي‌شود يا خير نيز گفت: اميدواريم با اتفاق نظري كه بين اعضاي كارگري و كارفرمايي وجود دارد امشب در خصوص دستمزد سال آينده به نتيجه نهايي برسيم.


برگشت به تلکس خبرها