تلکس خوزنا : هواداران استقلال و پرسپوليس از امروز بليت دربي ۸۹ را تهيه كنند
سه شنبه، 28 اسفند 1397 - 18:36     کد خبر: 82611

مجري اسپانسري باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال به منظور رفاه حال هواداران اين ۲ باشگاه براي تهيه بليت ادامه مسابقات ليگ برتر و دربي روز دهم فروردين ۹۸ شرايط ويژه‌اي را در نظر گرفته است كه از نظر مالي به سود هواداران خواهد بود.

خبرگزاري فارس: تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال در تاريخ 10 فروردين سال 98 به مصاف هم خواهند رفت و اين درحالي است كه بليت‌فروشي اين بازي از امروز آغاز شد.

مجري اسپانسري اين دو باشگاه به منظور رفاه حال هواداران سرخابي براي تهيه بليت اين بازي و همچنين ادامه مسابقات ليگ برتر شرايطي در نظر گرفته تا به سود هواداران اين دو تيم باشد.

بر اساس تصميم مجري اسپانسري اين دو باشگاه هواداراني كه بسته بليت بازي‌هاي باقيمانده استقلال و پرسپوليس تا پايان فصل خريداري كنند، اين شانس را خواهند داشت تا از امروز با مراجعه با سايت GISHE3.COM بليت دربي را زودتر از ساير هواداران تهيه كنند.

در اطلاعيه مجري اسپانسري اين دو باشگاه آمده: ضمن تبريك فرا رسيدن سال نو و به پاس تشكر از حمايت‌هاي همه‌جانبه هواداران در طول فصل و با توجه به حساسيت هفته‌هاي پاياني ليگ و تكريم هواداراني كه در سرما و گرما از تيم خود حمايت كردند در نظر داريم بسته ويژه بليت بازي‌هاي باقيمانده اين دو تيم در ليگ برتر را با امتيازات ويژه در اختيار هواداران قرار دهيم كه اين امتيازات عبارتند از:

1- اولويت خريد بليت دربي با هواداراني است كه بليت تمام مسابقات تا انتهاي فصل در بازي‌هاي خانگي را خريداري كنند.

2- هواداراني كه بليت طبق دوم يا پشت دروازه را از طريق خريد بسته بليت تهيه كنند، مي‌توانند بليت دربي را رايگان دريافت نمايند.

3- هواداران مي‌توانند با مراجعه به سايت HAVADAR.SHOP و با وارد كردن كد تخفيف هدايا به ميزان يك ميليون ريال در خريد لباس اصلي تيم دريافت نمايند.

4- هواداران با خريد هر كدام اين بسته‌ها مي‌توانند از تخفيف 150 هزار ريالي در خريد سيم‌كارت دائمي ايرانسل بهره‌مند شوند.

5- علاقمندان به فوتبال و هواداران تيم هاي پرسپوليس و استقلال مي‌توانند از ساعت 17 امروز با مراجعه به سايت GISHE3.COM براي خريد بسته در نظر گرفته شده اقدام كنند.


برگشت به تلکس خبرها