تلکس خوزنا : ساعت كاري جديد بانك‌هاي خوزستان اعلام شد
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 10:22     کد خبر: 83367

به دنبال كاهش ساعت كاري دستگاه‌هاي دولتي استان خوزستان، كميسيون هماهنگي بانك‌هاي استان نيز ساعت كاري جديد شعب بانك‌هاي اين استان را اعلام كرد كه از امروز اجرا مي‌شود.

مهر:به منظور كاهش مصرف برق و تأمين برق مورد نياز مصارف خانگي، چندين سال است كه در استان خوزستان ساعت كاري ادارات و سازمان‌ها در فصل تابستان كاهش مي‌يابد تا به خصوص در ساعت‌هاي اوج مصرف با تعطيلي ادارات، امكان تأمين برق مورد نياز براي مصارف خانگي مهيا شود. امسال نيز استانداري خوزستان اقدام به كاهش ساعت اداري در استان از اول خرداد ماه گرفته است و اين كاهش ساعت كاري از امروز عملياتي شد.

در همين زمينه كميسيون هماهنگي بانك‌هاي استان خوزستان ساعت كاري جديد شعب بانك‌هاي استان را اعلام كرد. بر اين اساس، روزهاي شنبه تا چهارشنبه ساعت كاري شعب مختلف از ساعت هفت و زمان خدمات رساني به مشتريان از ساعت ۷:۳۰ آغاز مي‌شود و زمان خاتمه كاري ساعت ۱۳:۳۰ و زمان خاتمه خدمات رساني به مشتريان ساعت ۱۳ خواهد بود. همچنين روزهاي پنج شنبه زمان خاتمه كاري شعب ساعت ۱۲:۳۰ و زمان خاتمه خدمات رساني به مشتريان ساعت ۱۲ خواهد بود.

بر اساس اعلام استانداري خوزستان، ساعت كاري ادارات و سازمان‌هاي دولتي در اين استان از اول خرداد تا ۱۸ خرداد روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر و از ۱۹ خرداد تا ۳۱ شهريور روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح تا ۱۳ ظهر تعيين است.

ادارات خوزستان به غير از بانك‌ها و سازمان‌هاي امدادي چندين سال است كه روزهاي پنج شنبه تعطيل هستند.


برگشت به تلکس خبرها