تلکس خوزنا : خبر خوش براي استقلال؛فيفا پرداخت تعهدات پروپئيچ را پذيرفت
پنجشنبه، 27 تیر 1398 - 21:21     کد خبر: 84180

كميته انضباطي فدراسيون جهاني فوتبال با ارسالي ايميلي به فدراسيون فوتبال اعلام كرد كه پرداخت تعهدات مالي پروپئيچ را انجام مي‌دهد و بر اين اساس تهديد اجراي رأي انضباطي فيفا منتفي است.

ايسنا:حميرا اسدي - مسئول روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال - در اين باره گفت: كميته انضباطي فدراسيون جهاني فوتبالي در ايميلي اعلام كرده است كه بر اساس شرايط خاص موجود و همچنين مشكلات اجرايي در پراخت مستقيم پول طلب بازيكنات خارجي، رأساً تعهدات مالي استقلال به پروپئيچ را پرداخت خواهد كرد و تأييديه پرداخت را نيز ارسال خواهد كرد.

اسدي ادامه داد: اين پرداخت بر اساس توافق و مكاتبه فدراسيون فوتبال با فيفا انجام شده است و بر اين اساس تهديد مشروط رأي سابق كميته انضباطي فيفا براي محروميت از دو پنجره نقل و انتقالات منتفي است.

وي گفت: اين موضوع براي باشگاه پديده نيز در حال انجام است و فيفا در پرداخت مطالبات بازيكنان خارجي طلبكار از اين باشگاه نيز رأساً انجام خواهد داد و از پرونده‌هاي حقوقي اين باشگاه نيز رفع اثر خواهد شد.

همچنين باشگاه استقلال نيز در اطلاعيه‌اي اين موضوع را تأييد كرده است.

 خبر محروميت استقلال از دو پنجره نقل و انتقالات كه پيش از اين در ايسنا منتشر شد، بر اساس رأي فيفا و مهلت پرداخت مطالبات پروپئيچ و با تكيه بر اسناد اين راي بود كه اكنون فيفا با پذيريش پرداخت مطالبات، اين بازيكنان باشگاه را از دردسر بزرگي كه مي‌توانست در آن گرفتار شود نجات داد.


برگشت به تلکس خبرها