تلکس خوزنا : تاج: فدراسيون موافق ورود زنان به ورزشگاه‌هاست
جمعه، 28 تیر 1398 - 09:46     کد خبر: 84183

فيفا از موافقت فدراسيون فوتبال ايران براي حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خبر داد.

 ايسنا:به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، فيفا اعلام كرده است كه فدراسيون فوتبال ايران موافقت خود را براي حضور زنان در ورزشگاه‌ها براي بازي‌هاي انتخابي جام جهاني ۲۰۲۲ قطر اعلام كرده است ولي هنوز موافقت دولت در اين زمينه باقي مانده است.

فيفا مدت‌هاست كه براي ورود زنان به ورزشگاه‌ها در ايران با فدراسيون فوتبال اين كشور مذاكره كرده است و در بازي فينال ليگ قهرمانان بين پرسپوليس و كاشيما نيز تعدادي از بانوان توانستند در حضور اينفانتينو اين بازي را از نزديم ببينند. 

فيفا خواستار اين است كه اين مساله قبل از بازي اول ايران در انتخابي جام جهاني در ورزشگاه آزادي كه برابر كامبوج است حل و فصل شود. 

فيفا اعلام كرده كه مهدي تاج در نامه‌اي عنوان كرده كميته اجرايي فدراسيون فوتبال ايران موافقت خود را براي ورود زنان به ورزشگاه‌ها در انتخابي جام جهاني اعلام كرده است. او همچنين اعلام كرده كه موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها به طور مستقيم با وزير ورزش و جوانان ايران بررسي مي‌شود.

خبرگزاري آسوشيتدپرس عنوان كرد: فدراسيون فوتبال ايران موافقت خود را براي حضور زنان به ورزشگاه‌ها در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني قطر اعلام كرده است.

يكي از سخنگوهاي فيفا هم گفت: تمام توافقات و موافقت‌هاي لازم حاصل شده است تا بانوان ايراني بتوانند بازي‌هاي تيم ملي كشورشان را از نزديك ببينند.


برگشت به تلکس خبرها