تلکس خوزنا : پيشنهاد شناور شدن ساعت كار ادارات در دو نوبت
دوشنبه، 25 شهریور 1398 - 12:37     کد خبر: 85022

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران از پيشنهاد شهرداري مبني بر شناور شدن ساعات كار ادارات در صبح و عصر خبر داد.

به گزارش ايسنا، محسن پورسيد آقايي صبح امروز در نشست خبري كه به منظور تشريح اقدامات شهرداري در استقبال از مهر برگزار شد، با بيان اين كه با آغاز مهر ماه ترافيك شهر حتي تا ۴۰ درصد افزايش مي‌يابد، گفت: بر همين اساس برنامه ريزي‌هاي زيادي در خصوص مهار ترافيك در مهرماه انجام شده است .

وي افزود: محدوديت برخي خودروهاي توزيع بار از جمله كاميونت‌ها را از ساعت ۶ تا ۹ صبح داريم. به گونه‌اي كه اين خودروها حق تردد در شهر را ندارند و در هر نقطه‌اي از شهر كه ديده شوند جريمه خواهند شد و دوربين‌ها نيز آنها را رصد مي‌كنند.

پورسيد آقايي در مورد شناور شدن ساعات كار ادارات گفت: الان دو سال است كه پيشنهاد شهرداري در مورد شناور شدن ساعات كار در مهر ماه بخصوص در هفته‌ي ابتدايي تصويب مي‌شود. اما پيشنهاد داديم كه براي امسال ساعت كار از ساعت ۷ تا ۹ صبح شناور شده و در عصر نيز به متناسب تاخير صبحگاهي ساعت كار شناور شود.

معاون شهردار تهران افزود: معاون اول رئيس جمهور در مورد شناور شدن ساعت كار دستور مساعد دادند اما هنوز تصميم نهايي اخذ نشده است.

تهيه دستورالعملي براي نحوه كنترل مسافربرهاي اينترنتي

معاون شهردار تهران در مورد قرارگرفتن مسافربرهاي اينترنتي زير نظر معاونت حمل و نقل نيز گفت: دقت داشته باشيد كه شهرداري تهران در مورد قيمت اين مسافربرها هيچ كنترلي ندارد، چه بسا اين مسافربرهاي اينترنتي در تير ماه ۳۰ درصد قيمت پايه خود را افزايش دادند.

پورسيد آقايي افزود:‌ دستورالعملي براي نحوه كنترل مسافربرهاي اينترنتي تهيه شده كه براي امضا به وزرا ارسال شده است و به نظر مي‌رسد اين هفته دستورالعمل‌ها طي مراسمي رونمايي مي‌شود اما دقت داشته باشيد كه تنها شهرداري در مورد نحوه كنترل خودرو و راننده فعال خواهد بود.

وديعه رايگان بيدود براي دانشجويان و خبرنگاران

وي در مورد ارائه خدمات دوچرخه به گروه هاي هدف گفت: براساس مصوبه روزگذشته مقرر شد دوچرخه بي‌دود براي دانشجويان و خبرنگاران در پرداخت وديعه رايگان باشد يعني مبلغ وديعه را شهرداري پرداخت كرده و تنها دانشجويان و خبرنگاران هزينه هر تردد خود را انجام پرداخت خواهند كرد.


برگشت به تلکس خبرها