تلکس خوزنا : رونالدو به دنبال بازگشت به رئال
پنجشنبه، 23 آبان 1398 - 18:45     کد خبر: 85869

روزنامه معتبر ايتاليايي مدعي شد كه كريستيانو رونالدو با توجه به شرايط بدي كه در يوونتوس دارد در انديشه بازگشت به رئال مادريد است.

 ايسنا :به نقل از كالچيو ميركاتو، كريستيانو رونالدو روزهاي سختي را با پيراهن يوونتوس پشت سر مي گذارد. اين فوق ستاره پرتغالي در فصل جاري عملكرد خوبي در بيانكونريها نداشته است. ساري در دو ديدار اخير اين بازيكن را تعويض كرده است كه اين نشان مي دهد كه اعتماد زيادي به او ندارد.

رونالدو اصلا عادت به تعويض شدن ندارد و همواره حتي اگر آماده هم نباشد دوست دارد كه ۹۰ دقيقه در ميدان حضور داشته باشد. سرمربي يوونتوس در دقيقه ۵۵ ديدار اخير يووه برابر ميلان تصميم گرفت كه رونالدو را تعويض كند كه اين تيم او به شدت اين بازيكن را عصباني كرد و حتي بعد از تعويض ورزشگاه را ترك و به ساري هم توهين كرد.

روزنامه كالچيو ميركاتو ايتاليا تاكيد كرد كه رابطه رونالدو و ساري خوب نيست و اين به وضوح نمايان است و همين باعث شده تا رونالدو به دنبال ترك يوونتوس باشد.

به نوشته اين روزنامه ايتاليايي رونالدو با توجه به شرايطي كه در يوونتوس دارد به جدايي فكر مي‌كند و اگر سران رئال مادريد دوست داشته باشند كه بار ديگر او را در تركيب خود ببيند به اسپانيا بازخواهد گشت.

رونالدو در رئال مادريد بازي هاي درخشاني را به نمايش گذاشت و ۹ فصل براي اين تيم بازي كرد كه نتيجه آن ۴ قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا و ۴ توپ طلا بود. او تابستان دو سال پيش تصميم گرفت كه رئال را ترك كند و راهي يوونتوس شود اما اين جدايي نه به سود رئال مادريد بوده است و نه يوونتوس.


برگشت به تلکس خبرها