تلکس خوزنا : فراري قدرتمندترين برند جهان شد
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 08:27     کد خبر: 86583

ايسنا: بر اساس گزارش وب سايت موتور۱، شركت فراري براي دومين سال متوالي عنوان قدرتمندترين برند در صنعت خودروسازي را به خود اختصاص داده است.

بر اساس جديدترين گزارشي كه از سوي وضعيت مالي برندهاي مختلف جهان منتشر شده است، مي توان دريافت كه شركت ايتاليايي فراري كه بدون شك يكي از بزرگترين شركت هاي توليدكننده خودروهاي لوكس و قدرتمند در جهان به شمار مي رود، توانسته است عنوان قدرتمندترين برند جهان را براي دومين سال پياپي از آن خود كند.

اين خبر بدون شك براي بسياري از سرمايه گذاران كه به دنبال افزايش معاملات بورس و سرمايه در صنايع خودروسازي برتر جهان بوده اند، خبر خوب و خوشايندي محسوب مي شود چراكه آنها قادر خواهند بود با خيالي آسوده تر از قبل، بر روي سهام اين برند سرمايه گذاري كنند.

بر اساس اين گزارش كه هر ساله از سوي نهاد شاخص قدرت برند (BSI) تهيه و منتشر مي شود، ۱۰۰ برند در مجموع مورد بررسي قرار گرفته اند كه در ميان آنها تنها ۱۲ برند توانسته اند به رنكينگ و رتبه بندي هاي برتر تحت عنوان AAA+ دست پيدا كنند. شركت فراري نخستين برند موجود در ميان اين ۱۲ شركت برتر قرار گرفته است.

ديويد هاي، مديرعامل شركت فاينانس در اين خصوص خاطرنشان كرده است: فراري همچنان يكي از برندهاي تاثيرگذار و برجسته در جهان به شمار مي رود به گونه اي كه حتي در صورتي كه افراد نتوانند مالك يك خودرو با برند فراري باشند، همچنان خواهان يك كيف يا ساعت با نشان اين برند هستند.

فراري در سال ۲۰۱۹ ميلادي نيز با كسب ۹۴.۸ امتياز موفق شده بود قوي ترين و تاثيرگذارترين برند در جهان شود و از بسياري ديگر از برندهاي شاخص ديگر همچون مك دونالد، كوكاكولا، لگو و ديزني نيز سبقت گرفته است.

ارزش سهام اين خودروساز ايتاليايي با رشد و افزايش ۹ درصدي به ۹.۱ ميليارد دلار رسيده كه در تقويت جايگاه آن نيز كمك بسزايي كرده است.


برگشت به تلکس خبرها