تلکس خوزنا : انصاري‌فرد: بيرانوند فصل بعد به بلژيك مي‌رود
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 08:50     کد خبر: 86595

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: عليرضا بيرانوند توجه به توافق صورت گرفته تابستان امسال راهي بلژيك مي‌شود، اما باشگاه بخشي از مبلغ رضايت نامه را اكنون دريافت مي‌كند.


به گزارش عصرايران، محمدحسن انصاري‌فرد در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، اظهار داشت: خوشحال هستم كه مي‌توانيم به هواداران بگوييم با موافقت عليرضا بيرانوند و فداكاري او شرايطي پيش آمد كه وي را در نيم فصل دوم و مرحله گروهي ليگ قهرمانان در اختيار خواهيم داشت و انتقال او به اروپا در تابستان سال آينده اتفاق خواهد افتاد.

وي ادامه داد: عليرضا بيرانوند با وجود پيشنهاد‌هاي مالي كلاني كه داشت، قيد جدايي از پرسپوليس در اين مقطع را زد و طبق توافقي كه صورت گرفت و آن را نهايي مي‌كنيم، او در تابستان پيش رو راهي ليگ بلژيك خواهد شد. بخشي از مبلغ رضايت نامه او نيز در روز‌هاي آينده به باشگاه پرداخت خواهد شد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: تيم خنك بلژيك چهارشنبه شب با ارسال نامه‌اي به صورت رسمي خواهان به خدمت گرفتن دروازه‌بان ملي‌پوش ما شد. روز پنجشنبه هم پيشنهاد ديگري باز هم از سوي تيمي بلژيكي به خود بيرانوند ارائه شد هر دو تيم پيشنهاد‌هاي مالي عالي به بيرانوند ارائه كرده و آمادگي داشتند مبلغ رضايت‌نامه را هم به باشگاه پرداخت كنند. به اين ترتيب اگر عليرضا بيرانوند تصميم به جدايي مي‌گرفت با توجه به بند‌هاي صريح قرارداد از دست باشگاه كاري ساخته نبود و نمي‌توانستيم مانع اين كار شويم. همه چيز به خود بيرانوند مربوط مي‌شد.

انصاري‌فرد تصريح كرد: بيرانوند هم مردد بود كه در اين شرايط تيم را ترك كندو در نهايت تصميم به ماندن گرفت. در اين زمينه از تلاش همه همكارانم و وكيل بيرانوند تشكر مي‌كنم.

براي اين منظور، در نهايت راهكار‌هايي در نظر گرفته شد كه با تائيد عليرضا بيرانوند و موافقت باشگاه بلژيكي، اين انتقال در تابستان انجام شود، ولي باشگاه پرسپوليس نيمي از مبلغ رضايت نامه را در دو مرحله در همين مقطع و نيمي ديگر را در پايان فصل به باشگاه پرداخت كند.

قسط اول ظرف سه روز آينده به باشگاه پرسپوليس پرداخت مي‌شود و قسط دوم هم ۴۵ روز ديگر در اختيار ما قرار مي‌گيرد. نيمي از مبلغ رضايت نامه نيز اخر فصل به باشگاه پرسپوليس پرداخت مي‌شود. همچنين عليرضا بيرانوند هم توافقي را با باشگاه بلژيكي به امضاء رساندع و انتقال او به اين تيم قطعي شده.

مدير عامل سرخپوشان اضافه كرد: از عليرضا بيرانوند ممنون هستيم كه در اين شرايط، تيم را ترك نكرد و به پيشنهاد‌هاي طلايي و كلان پشت پا زد. به او مبلغ قابل توجهي را پيشنهاد دادند، ولي به خاطر پرسپوليس، هواداران، ديني كه نسبت به يحيي داشت، دست به اين كار نزد و نيم فصل نرفت. من از طرف باشگاه و هواداران از او ممنوع هستم. بيرانوند تعصب و وفاداري را معنا كرد. پرسپوليس، هميشه مهد بازيكنان با تعصب و وفادار بوده و هست. من به او درود مي‌فرستم كه دريافت درآمدي قابل توجه را به تاخير انداخت.

او صادقانه رفتار كرد و اميدواريم كه بتوانيم محبت او را جبران كنيم. اين يك اتفاق مهم بود كه به طرز شگفت انگيزي جور در آمد و من شك ندارم در كنار تلاش همه جانبه در باشگاه، فداكاري بيرانوند، لطف خدا و انرژي هواداران باعث وقوع آن شد.

وي گفت: ما در حال نهايي كردن توافق‌ها هستيم. البته نام باشگاه بلژيكي را نمي‌برم، چون نمي‌دانيم آن‌ها براي خود چه مصالحي دارند و اين مساله به خود آن‌ها و بيرانوند مربوط مي‌شود.

اميدواريم با عنايت به خدا، درايت كادر فني، تلاش بازيكنان و صد البته با حمايت و انرژي هواداران اتفاقات خوب روز‌هاي اخير را به قهرماني پرسپوليس در پايان فصل پيوند بزنيم و بيرانوند را هم با قهرماني بدرقه كنيم.


برگشت به تلکس خبرها