تلکس خوزنا : ورود موادغذايي همراه مسافر از چين و كشورهاي جنوب شرق آسيا به كشور ممنوع شد
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 12:16     کد خبر: 86599

رييس مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت بهداشت از ممنوعيت ورود مواد غذايي همراه مسافر از مبداء چين و كشورهاي جنوب شرق آسيا به كشور خبر داد و گفت: بازگشت و قرنطينه آن تعدادي از هموطنان‌ كه در ووهان چين به سر مي‌برند و تمايل به بازگشت دارند، امروز پيگيري شد.

ايسنا: دكتر كيانوش جهانپور  ضمن تاكيد بر اينكه هيچ مورد مشكوكي از كروناويروس در ايران تا اين لحظه مشاهده نشده است، از ممنوعيت ورود هرگونه غذا و مواد غذايي همراه مسافر از مبدا چين و كشورهاي جنوب شرقي آسيا كه درگير با اين بيماري هستند خبر داد.

وي افزود: بدنبال اقدامات انجام شده در خصوص پيشگيري و كنترل و مديريت بيماري كرونا ويروس جديد در تعامل با دستگاه‌هاي ذيربط، مقرر شد از ورود هرگونه غذا، مواد يا فرآورده غذايي همراه مسافر از چين به داخل كشور جلوگيري شود.

رييس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت بهداشت همچنين افزود: تعدادي از هموطنان‌مان از جمله ۱۵ دانشجوي ايراني در ووهان چين به سر مي‌برند كه موضوع سلامت آنها و نيز بازگشت و قرنطينه آن تعداد كه تمايل به بازگشت به كشور دارند، امروز توسط معاون بهداشتي وزير در ارتباط با مسولان ديپلماتيك و مسوولان چيني پيگيري شد.


برگشت به تلکس خبرها