تلکس خوزنا : اعلام ساعت كار بانك‌ها و موسسات اعتباري تا پايان فروردين
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 - 18:09     کد خبر: 87805

ساعت كار بانك‌ها و موسسات اعتباري در مدت زماني ۲۳ تا ۳۰ فروردين براي ارائه خدمات به مشتريان بانكي ۸ تا ۱۴ و براي روزهاي پنج‌شنبه ۸ تا ۱۲:۳۰ تعيين شده است.

 ايسنا: بانك‌ها و موسسات اعتباري خصوصي براي خدمات‌رساني به مشتريان به منظور كاهش خطرات ناشي از اپيدمي ويروس كرونا و دورسازي آن از مراجعان بانكي و كاركنان ساعات كاري خود را متناسب با زمان كار دستگاه‌هاي اجرايي كشور از تاريخ ۲۳ فروردين تا ۳۰ فروردين اعلام كرده‌اند.

بر اين اساس، ساعت شروع كار براي كارمندان اداري بانك‌ها و موسسات در ايام هفته ساعت ۷:۳۰ آغاز مي‌شود و تا ساعت ۱۴:۳۰ به پايان خواهد رسيد و براي روزهاي پنج‌شنبه ساعت پايان كار ۱۳ اعلام شده است.

همچنين ساعت شروع كار در ايام هفته براي مشتريان بانكي ۸ صبح الي ۱۴ و در روزهاي پنج‌شنبه ۸ صبح الي ۱۲:۳۰ تعيين شده است.

براساس اين بخشنامه، براي تسريع بيشتر در انجام امور مراجعان بانكي از اين پس كليه ادارات و شعب بانكي با حضور نوبتي دو سوم از كاركنان خود فعاليت خواهند داشت و يك سوم از آن‌ها در درجه اول از طريق دوركاري و در مرتبه دوم با استفاده از مرخصي نوبتي فعاليت خواهند كرد.

البته كانون بانك‌ها و موسسات اعتباري خصوصي همچنان تأكيد دارد كه مشتريان بانكي به منظور حفظ سلامت خود و پرسنل بانك،‌ حتي‌الامكان از خدمات الكترونيكي استفاده كرده و مراجعات حضوري خود را كاهش دهند.


برگشت به تلکس خبرها