تلکس خوزنا : فراهم شدن امكان فروش ۳۰ درصد سهام عدالت
شنبه، 14 تیر 1399 - 19:16     کد خبر: 89038

فارس: حسين فهيمي سخنگوي ستاد راهبري سهام عدالت امروز به صورت زنده در گفتگو با شبكه خبر اعلام كرد: كساني كه شماره شباي خود را اعلام كرده‌اند و همچنين شماره تلفن همراه به نام آن‌ها ثبت شده است، مي‌توانند پرتفوي سهام عدالت خود را در سامانه سهام عدالت ملاحظه كنند و از امروز كساني كه روش مديريت مستقيم سهام عدالت را برگزيده‌اند مي‌توانند از طريق كارگزاري‌هاي خود اقدام به فروش ۳۰ درصد سهام عدالت كنند.

وي افزود: كساني كه شماره شباي آن‌ها مشكل داشته و يا تلفن همراه به نام آن‌ها ثبت نشده باشد، امكان ديدن پرتفوي سهام عدالت ندارند و تنها راه براي شناسايي مشتريان مراجعه به سامانه سهام عدالت و سامانه سجام است كه بايد هم شماره تلفن همراه و هم شماره شباي حساب بانكي آن‌ها ثبت شود.

سخنگوي ستاد راهبردي آزادسازي سهام عدالت گفت: طبق مصوبه شوراي عالي بورس براي شناسايي دارندگان سهام عدالت بايد ۲ مورد شماره شباي حساب مرتبط و شماره همراه به نام خود دارنده سهام به سامانه سهام عدالت اعلام شود و كساني كهخ ايرادي در اطلاعات آن‌ها وجود دارد بايد با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشاني سهام عدالت مراجعه كنند و يا با مركز تماس ۱۵۶۹ از سراسر كشور تماس بگيرند.

فهيمي در مورد ارزش روز سهام عدالت گفت: ارزش روز سهام عدالت ۵۳۲ هزار توماني حدود ۱۵ ميليون تومان شده است و كساني كه سهام يك ميليون توماني اسمي در اختيار دارند، طبعاً ارزش روز آن ۲ برابر اين رقم شده است.

وي تأكيد كرد: با توجه به اينكه سهام عدالت مركب از سهام ۳۶ شركت مهم و بنيادي بازار است بنابراين ارزش دارايي سهام عدالت بالا است و توصيه مي‌شود در صورت عدم نياز از فروش اين سهام خودداري كنند و از منافع حاصل از آن استفاده كنند.


برگشت به تلکس خبرها