تلکس خوزنا : در هيچ مدرسه‌ خوزستان ابتلاي خوشه‌اي به كرونا نداشته‌ايم
پنجشنبه، 3 مهر 1399 - 10:02     کد خبر: 90042

ايسنا:رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي‌شاپور اهواز با بيان اينكه خوشبختانه در استان خوزستان در هيچ مدرسه‌اي ابتلا به كرونا به صورت خوشه‌اي نداشته‌ايم، گفت: پيش از بازگشايي مدارس، تعداد محدودي از دانش‌آموزان و معلمان به كرونا مبتلا شده بودند و اكنون نيز اين موارد وجود دارد اما به نحوي نيست كه باعث نگراني والدين شود.

دكتر فرهاد ابول‌نژاديان در خصوص اخبار منتشر شده مبني بر ابتلاي دانش‌آموزان و معلمان خوزستاني به كرونا، اظهار كرد: خوشبختانه ما در استان خوزستان در هيچ مدرسه‌اي ابتلا به كرونا به صورت خوشه‌اي نداشته‌ايم و گزارشي از ابتلاي تعداد زيادي از معلمان و دانش‌آموزان در مدرسه وجود ندارد.

وي افزود: در هفته اول شهريورماه تعداد محدودي (بسيار اندك) از دانش‌آموزان و معلمان مبتلا به كرونا را داشتيم همچنان كه در مشاغل ديگر نيز افراد مبتلا به كرونا وجود دارند. در هفته دوم و سوم شهريورماه نيز وضعيت اينگونه بود. پيش از بازگشايي مدارس، تعداد محدودي از دانش‌آموزان و معلمان به كرونا مبتلا شده بودند و اكنون نيز اين موارد وجود دارد اما به نحوي نيست كه باعث نگراني والدين شود.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي‌شاپور اهواز عنوان كرد: در همه مشاغل و حرفه‌ها افراد مبتلا به كرونا وجود دارد و اتفاقا زنان خانه‌دار و بازنشستگان بيشترين آمار مبتلايان را به خود اختصاص داده‌اند.

ابول‌نژاديان كه در يك گفت‌وگوي تلويزيوني صحبت مي‌كرد، گفت: همان طور كه موارد ابتلا به كرونا بين پزشكان، كارمندان و كارگران ديده مي‌شود، در كودكان و معلمان نيز وجود دارد اما اينكه مدرسه‌اي مركز آلودگي باشد، خوشبختانه در استان خوزستان گزارشي در اين خصوص نداشتيم و عموما ابتلا در خانواده‌ها صورت گرفته است.


برگشت به تلکس خبرها